Yaşamak için topu toplam altı haftam kalsaydı ne mi yapardım? Tuşlara daha hızlı basmaya bakardım. -Isaac Asimov |
|
||||||||||
|
Kızkulesinin kısık gözlerle etrafı süzmesi Kafamı kaldırıp uzaklara doğru bakarken Denizdeki karanlık fırtınada seni bulmuşluğum Duyduğum her seste,gördüğüm her yüzde Seni aradığım o koşuşturmadaki yorulmuşluğum. Bir bank üzerindeyken bakıyorum etrafıma Martılar bile karanlıkta tek tek uçmakta Yanıbaşımdaki büfede derinden bir sevda şarkısı El ele,göz göze geçen sayısız çift Ve daha nice görüp hatırlayamadıklarım. Ama kızkulesi hala bakıyor karşıdan bana Aklıma birden çok sevmişliğim geliyor Yakıyorum bir sigara çıkarıp cebimden Elimde büfeden aldığım demli çayım Üstelik buz tutmuş henüz yarısında Seveceklerim de o kadar meçhul değil hani Ya sana benzeyecek mutlak bir yanı Ya da attığı okla kalbimden vuracak Sana benzese de yeter bana aslında Bu kadar çok ok üstüste binmişken İnanmışım bir okluk boşluk bile kalmadığına Tam karşıdan kızkulesi geriyor bir anda yayını Sert birşey çarpıyor göğsümün orta yerine O kadar okun varlığına aldırmadan Sanki ilk kendi vuruyormuş edasıyla Bir okluk yer açıyor yüreğime ansızın Derken bir gülücük süzülüyor yanaklarımdan Vurulmuşluğum vurmuşluğumu ezip geçiyor Oysa kızkulesi uzaktan kısık gözlerle bakarken Saklamış arkasına en tanıdık silahını Şöyle bir bakıp beni seçerken aradan Uzak hayallere daldığımı farketmiş olmalı Denizdeki karanlık suda seni buluyorum Bir ok daha gelip değiyor göğsüme Bankların üstünde tekrardan soluyorum Aldığım bu darbeyle sağa doğru yatarken Kan revan içinde yere devriliyorum Devrilirken aklıma gelip gezinen o soru Nedense her düştüğümde bildiğim tek şey Yar! ben bir tek seni düşünüp,özlediğimde vuruluyorum...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kerem Yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |