Çocukların eğitimi, zaman kazanmak için nasıl zaman yitireceğimizi bilmemiz gereken bir meslektir. -Rousseau |
|
||||||||||
|
Bazen hiç açmazdım o kapıyı,bazen sen gibi görürdüm karşımda Korkuyla yaklaştığım penceremin camını bir buhar kaplardı Ve camın kenarında beklemekten yorulmuş bir gölge O buharı yaratan nefeste bir tek senin gölgen yaşardı. Yeri gelir sıra sıra dizilirlerdi o kapının önüne Bense hepsini sen diye görür sevinçle ağlardım Bilirdim hiçbir acı bu kadar uzun sürmezdi,süremezdi Bir cam kenarında binbir ümitle bekleyen yalnızlığım Senin benden uzak yaşamışlığınla daha da ertelenirdi. Ara sıra dayanamayıp o kuyruktan çekip gidenler O gidişler mesafe tanımayan,habersiz uzaklığını hatırlatırdı On binlerce yüzün soğuğa aldırmadan beklerken kapımda Serabından başka bir şey göremeyen perdesi eskimiş gözüm Dayanamayıp çekip giden efkar dolu o yüzlerini arardı. Sayısız yüzünü kaldıramazken yüreğim ne dışarı çıkardım Ne de bir ekranda gördüğüm her suratta bir iz,bir ışık Sadece senden bir yüz bulabilme çabasıyla aynalara bakardım Olamazdı zaten sen tektin ve o tekliğin kapısını açtığımda Yetmiş iki milyonu sesinde barındıran bir huzureviydin. İşte şimdi ben de o huzurevinin penceresinden aşağı bakıyorum Gelenler gençliğini taşıyor,kalanlarda bir yüzün Önce bekleyip sonra ufak adımlarla yürüyüp giden insanlar Senden farklı var mı diye yüreğin paspasına bakarken iki gözüm Bulamasamda senden farklı,olsun büyüyor yine de bir pencere önünde suladığım yalanlar..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kerem Yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |