İnsanın en iyi tarafı ürperebilmesidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Etrafta hala sayısız umut taşıyan insanlar Karanlık çöktüğündeyse şehrin asıl hakimleri Her köşede ayakta duramayıp yalpalayan bir şarapçı Parklarda kendinden geçmiş uyumaya çalışan çocuklar Onikiden sonra mezarlıklarda başlayan şenlik Yüzlerinde beliren o sıcak gülümsemelerle Teker teker sevdiklerini ziyarete gidişleri Korkuyla renklerinin kaçmışlığı ağaçların İn cin top oynamakta tüm meydanlarda Yemek derdindeki kediler çöplükleri dolaşırken Otobüs duraklarını mesken tutmuş köpekler Gökte yalnız başına uçuşup duran martıyla Gömleğimin yakasına sarılıp beni savuran Bahardan kalma serin serin esen bir rüzgar O savurmada organlarıma linç girişimi Yakamı bırakmasının peşine bir öksürük Her öksürükte ellerime dolan bir avuç kan Benimse inatla cebimdeki mendili kullanmayışım Ölülerle sohbetime ağaçların şaşırıp kalmışlığı Yeni yetme bir fidanın başını okşamışlığım Kendi adımı unutmuşken adının ecel oluşu Gidişinle anlamını yitirmişliği korku kelimesinin Sıcak gülümseyenler bir kereyse ben iki kere naçar Onlar ölüp unutulduğunda bir ses duyuramayışlarının Bense ölmeden unutulup duyulmayışımın derdinde İç kanar,ten kapar yürekse yangın yeri Bir alev almış ki şehri aydınlatırcasına yanar Nasıl kanadığımı yalnızca mezarlıktakiler anlamakta Korkunun ecele faydası yok derler ya yar Benimde artık korkum yok zaten adın ecelim olmakta.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kerem Yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |