Benim yaradılışımda fevkalade olan birşey varsa, Türk olarak dünyaya gelmemdir. - Atatürk |
|
||||||||||
|
Mutsuz olduğumu söylemiş miydim, diyor dostum. Elimdeki gazeteyi masaya bırakıp, son beş dakika içinde hayır, diyorum. Son zamanlarda yaşadığımız ruhsal krizlerin etkisiyle daha sessiz daha sakin ve daha mutsuzuz; biliyorum. Peki ben aşkı özlediğimi söylemiş miydim, diyorum Son bir yıldır hayır, diyor gülümseyerek. O kadar olmuş mu, diye düşünüyorum içimden. Biriktirdiğim hiçbir anı yok sanki! Özlerken vazgeçmişim... Aşkı özlemek? Bir cümleyi bölüşebilmek, bir bakışla erimek… İlle de ‘aşk’ diye diye yalnız öleceğiz galiba, diyorum yüzümde ciddi bir ifadeyle Korkutma beni zaten mutsuzum, diyor aynı ciddiyetle Hala 'ille de aşk' diyorsun değil mi? diye soruyorum Evet ama sen niyeti bozmuş gibisin noluyor sana! Hatırlasana geçen kış omzumdaki şalı ‘üşüdüm’ diye benden isteyen sevgili adayını! Karşımda benim şalıma sarınmış bir adam! Ben öyle bir adama nasıl aşık olayım söyler misin, derken gülmeye başlıyor. Olmazsın bilirim; kaldı ki o gecenin sonunda başlamadan bitmişti hikayeniz. Bu arada ona ‘hayır’ demenin gerçek nedenini hiç bilemeyecek değil mi? Bilecek, diyor çünkü sen bu sohbeti tirada çevirip yazacaksın. Yazmayı hiç düşünmezken aklıma eve dönünce yazma fikri oturuveriyor o an. Evet, yazacağım ama o bilsin diye değil bu sohbetimiz de ölümsüz olsun diye, diyorum. Bence de yazmalısın. Bir kadının yüreğini henüz ısıtmadan üşüten erkekler anlasın ne demek istediğimi, diyor yine gülerek.Çünkü o an yüreğim üşüyüvermişti ve son kez şaşkınlıkla bakmıştım onun şala uzanan ellerine! İlk ve son kez… Aşkı özlemek, diyorum.Sahi nasıl bir duyguydu aşk? Unuttum, diyor gözleri dolu dolu UNUTTUM VE MUTSUZUM!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © BİNNUR EDİSAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |