..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kendi görüşlerim var -sağlam görüşler-, yine de her zaman onlara katılmıyorum. -G. Bush
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > BİNNUR EDİSAN




12 Eylül 2009
Eylül  
BİNNUR EDİSAN
Eylül geceleri...Dip ve tepe aralığı...


:CBGB:
Eylül geceleri…

Dip ve tepe aralığı… Belki de hüznün uyanışı…

Çocukluğumda dışarıda oynarken şimşek çakınca korkup ağlayan ve o telaşla eve kaçmaya çalışırken yere düşen bazı arkadaşlarımı hiç anlamazdım. Bana göre gök gürleyince sadece yağmur sinirleniyordu ve o kaçan arkadaşlarım da şaşkın korkaklardı. Yağmurla dostluğum o yıllara dayanır yani zaman zaman sinirlense de onu çok severim.

Yıllar önce bir Eylül ayı, dostlar ve kahvaltı masası… Gökyüzünden yere çığlıklar inerken zeytin çekirdeklerinden tabağa isim yazacak kadar büyümemiş üç kadın…

-Halimize bak, delirdik! Şu tabakları bir gören ya da yaptığımızı bir duyan olsa biteriz.

-Ne varmış halimizde hem kim görebilir biz bizeyiz; nereden duyacaklar?

-Emin olma içimizden biri bir gün bunu yazabilir!

-Yazmaz, yazamaz ki, yazmazsın değil mi bir tanem?

- Söz vermesem?

-Oldu!

-Yok daha neler!

Yağmur, şimşek, kahve… Hüznün demlendiği, sohbetin gittikçe acıya, özleme ve öfkeye dayandığı bir Eylül sabahı…Sıradaki gök gürültüsünü onun için istiyorum, derken gözleri dolan ve ‘ belki korkar!’ diye de ekleyen dostum…Canını yakan için gök gürültüsü istemek şarkılardan fal tutmaya hiç benzemiyordu. Umutla aşkın dirsek hizasından kayıveriş anı… Sonrası sıradaki gök gürültüsünü kapışan ve tabaktaki zeytin çekirdeklerini sinirle çöpe atan büyümemiş üç kadının hüzün çığlıkları…

O günden sonra gök gürültüsünden ‘sıradaki…’ diye istekte bulunan ve zeytin çekirdeklerinden tabağa isimler yazan o büyümemiş üç kadını hiç görmedim ama büyüyen yanlarıyla hiç övünmeyen ve gök gürlediğinde dudak kıyılarına gölgelenen hüznü saklamayan üç kadınla her gün beraberim...

Yağmur…

Kahve…

Gece…

07 Eylül 2009 Pazartesi
01:17
BİNNUR EDİSAN




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mutlu Kal... Hoşça Kal
Silmedim, beyaza boyadım
Anlatıyor Gibiydim
Gidiyor Bu Şehirden
Yokluğun Bir İç Deniz
Yıldızlar Savrulurken
Hep Aynı Erkeği Sevmek İsterdim
Tam da Alışıyorken
Serin Bir Ankara Gecesi
Ağzım Kanıyor

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ayrılıklar da Şerefli Olmalı
İş Yeri Kuralları!
Bir Aşk Daha Bitti
İnsan İlişkileri
Çapkın Erkek (Kadın)
Erkek Kalbi
Göl Kuşları ve Hayat
Kadın Çıldırınca
Facebook Çılgınlığı
Bir Tatlı Huzur

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ağladığın Gecelerin Hatırına [Şiir]
Merak Et! [Şiir]
Kadın ve Saçları [Öykü]
Sevmeyi Öğretin! [Eleştiri]
Ne Aydın Bir Bilgelik! [Eleştiri]
Teşekkürler Ebru Gündeş [Eleştiri]


BİNNUR EDİSAN kimdir?

Yazarak, konuşarak, öğrenerek, öğreterek ve susarak yaşıyor:) Daktilo şaryosundaki parmak dansına bayılıyor:) Bir yudum insan. Binnur Edisan :)

Etkilendiği Yazarlar:
William Shakespeare, George Orwell, Albert Camus, Henry Miller, Franz Kafka, Borges, Ahmet Arif, Can Yücel, Ahmet Altan...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © BİNNUR EDİSAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.