Bir eve pencereden de girilir, bacadan da. Kapýyý çalmadan da eve girilir, kapýyý kýrarak da. Türkiye'de tüm sorunlara kapýlar kýrýlarak ya da bacadan girilerek çözüm bulunmaya çalýþýlmakta. Ters durumlar bunlar. Hak yolu varken tersten giriþi tercih etmek, Türkiye'de sapkýnlýða yol açmakta. Türban sorunu iki þekilde çözülür. Birincisi, türban direk laikliðin ve Atatürk'ün simgeleriyle baðdaþtýrýlmamalý. Ýkincisi yeni bir anayasa yapýlmalý. Anayasaya tüm kimlikleri koruma altýna alan maddesi konulursa ülke bölünür, bunun yerine tüm yaþam tarzlarýný koruma altýna alan bir madde konulmalý. Ýnsanlar o zaman birbirlerinden korkmaktan vazgeçer, yaþam tarzlarýnýn güvende olduðunu hisseder. Türbaný serbest býrakmak, sel sularýný koyuvermek gibi olmamalý. Önce alt yapýsý hazýrlanmalý. Baþkalarýna zarar vermeyecek veya baþkalarýný alýp götürecek bir durum yaratmamalý. Ýnsanlar arasýnda köprüler kurulmadan, türban serbest býrakýlmamalý. Bu köprüleri kuracak olan ise hükümettir. Üniversite hocalarý, ya da tüm eðitim camiasý türbanlýlarla karþý karþýya getirilmemelidir. Bir hukuk devletinde herkes kanunlara uymalýdýr. Kimse kafasýna göre hareket etmemelidir. Kafasýna göre hareket edenlere hödük derler. Türkiye hödüklerin ülkesi olmamalýdýr. Bunun için tüm yaþam tarzlarýný güvence altýna alan bir anayasa yapýlmalýdýr. Baþka türlü olursa ya biri birisinin saçýný çeker veya birisi birisinin örtüsünü açmaya çalýþýr. Yapýlacak tek þey soruna doðru noktadan girmektir. Ters yoldan çözümler sapkýn bir yaþam tarzý getirir. Hak yoldan yapýlacak çözümler, herkesi hakkýna da kavuþturur. Medeni toplumlarda saygý mý, yoksa kanunlar mý daha önceliklidir. Ýnsanlarý baþkalarýnýn vicdanýna býrakmaktýr saygý. Örneðin biri der ki; ben türbanlýya saygý duyamam, çünkü türban takmak sapýklýktýr. Baþka biri de der ki; ben açýklara saygý duymam çünkü onlar erkekleri tahrik eden orospulardýr. Kalkýp bunlara birbirinize saygý duyun demek, tam bir komedidir. Toplumda böyle gülünç durumlar yaratmamak için, kiþilere haddini bildirecek kanunlar olmalýdýr. Medeni toplumlar saygýyý kanunlarla belirlerler. Kanunun, kuralýn olmadýðý yer dað baþý gibi olur. Kurt ulur, çakal kudurur, isteyen istediðini kapýp götürür. "Allah iradesini hakim kýlmak için yeryüzündeki iyi insanlarý kullanýr, kötü insanlar ise kendi iradelerini hakim kýlmak için iyi insanlar üzerinden dini kullanýr." Türkiye'ye hödükler ülkesi olmasýn.