Şiir, seçmek ve gizlemek sanatıdır. -Chateaubriand |
|
||||||||||
|
Melike İris’in tek suçu vardı.. Güzel olmak.. Ve Sardanapal’a kesilmişti cezası Ölürcesine ve öldürürcesine.. Ona aşık olmak.. “Aşk”ta suç ve ceza iki taraflıdır.. Aşık ve Maşuk Beraber işlerler O suçu.. Beraber öderler cezayı.. Göklerin yere armağanı “melek”in beyaz kanatları altında kanarlar ve kanatırlar Acılarını ve kederlerini.. Hüzünler Damla damla iner yerlere.. Ufuklar kırmızıya çalan turuncu Hayallerle doludur Umutlar yedi renk olarak açar Gökyüzünde.. Çalınan her melodi Söylenen her şarkı “Aşkın senfonisi” olarak Dökülür dudaklardan nota nota.. Adem ile Havva’nın tutkuları İlk “Suç” olarak yazıldı dünya semasına.. Yer yüzünde “Aşk acısı” ile kanayan her Yüreğe Sızlayan her gönüle Kesildi “Ceza”.. Zavallı “aşık” Ne yapabilirdi ki Ömür defterinden “alacak kaydı” Düşmekten başka.. Sen çok şanslı bir “Maznun”sun.. Biliyor musun? Suçun var ama Cezan yok.. Suçu beraber işledik ama Ceza bileti yalnızca bana kesildi.. Yüreği Sen kanattın Darbeyi Sen vurdun Ama Gönlüm “müebbed aşk”a mahkum edildi.. Şimdi Yusuf gibi Dipsiz ve karanlık sevda kuyusunda Hasret nöbeti tutuyorum.. Ah Dişi Hamlet! Hiç mi “gönül izi” bırakmaz insan maziden?! Hiç mi acımaz insan kendine Kanatsız kuş olmaktan dolayı.. Nasıl “mum” yakarsın “Güneş”e karşı Gündüzün ortasında? Nasıl kuruttun o gönlü Nasıl susuz ve kurak bıraktın “aşk nehirleri” akıp giderken? Hiç mi aşk ummanının sahillerinde Gezmedin çıplak ayaklarla.. Hiç mi tenini okşamadı “hasret meltemleri”..? Hiç mi yüreğine dokunmadı bir çift tutkulu bakış?.. Sen Züleyhasın.. Ama Yusuf’un Züleyha’sı değil.. Lotus kokulu Züleyha değil.. Parfüm kokulu Bohem gecelerin Lümpen Züleyhası.. Suç ve Ceza.. Senin hem Suçun hem de Cezanım Ben Müebbede mahkum.. Prangalarında Yusuf’un rüyalarına yatan Ve her sabah “Cezası”na uyanan..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © lütfi akarçay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |