Bilmek kadar kuşku duymaktan da zevk alıyorum. -Dante |
|
||||||||||
|
Çakal ulumalarından duyulmuyor çığlığım ‘Hakikat’ yalan sislerinde kaybolmuş Kıtalar dolaşıyor zulüm bulutları Masum çocukların Yalnız, sahipsiz kadınların gözlerinde yaş olup akıyor gaflet denizlerine.. En büyük çaresizlik Anlatamama çaresizliğiymiş meğer Bu çağda Ama çok geç öğrendim.. Bir yetimin yalnızlığından Bir ananın gözyaşlarından habersiz Sağır vicdanlarla dolu memleketim benim.. Alınterini Umutlarını Hayallerini Bir anlık doyumsuz hırsları uğruna Umut tacirlerine kurban eden Kaybedenlerle dolu memleketim benim.. Saadet zinciri peşinde koşarken Hüsran yağmurlarıyla yıkanan Çıplak ruhların sığınağı memleketim benim.. Tahta atların içine saklanmış hainler Yeni bir Troya kurma rüyasındalar İdeal gayretlerin hakir Bağımsızlık davetlerinin çirkin yaftalarla susturulduğu bu toprakların makus kaderidir Koşarken tökezlemek Yürürken yıkılmak Sırtından bıçaklanmak.. Brütüs mü ? O da zaten bizim memleketin çocuğuydu.. Sevmek, Toprağa kadar giden yolculuk Nefret, Bir ilmekte nefes tüketmek İhanet, Yavaştan öldüren iksir.. Bu toprağın mayasında var Zehir de panzehir de.. Hamurunda var Sadakat de ihanet de.. Yine de yaşamak güzel Bazen bir bahar otağı’ Bazen bir ‘cinnet şöleninde.. Benim memleketim Bizim topraklar bu...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © lütfi akarçay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |