Roman yazmanın üç kuralı vardır. Ne yazık kimse bu kuralların neler olduğunu bilmiyor. -Somerset Maugham |
|
||||||||||
|
Şimdi bakıyorum ki… Yaşıtlarımdan hiçbir şeyin olacağı yok… Evlatları ise ortalık yangın yeriyken, boyama kitabında özgürlüğünü yeni keşfetmiş kızımızın saçını özgürce istediği renkte kuru kalemle boyamakla meşgul… (Dedikleri gibi… Nasıl başlarsa, öyle gider…) Haliyle… Siyasetle çok fazla zamanımı boş yere harcadığımı fark ettim… Çünkü kendimce büyük düşünmek, sistemin çarklarını değiştirmek, değiştirmeye az biraz etken olmak istedim… İstedim ki; benden sonra daha iyi bir gelecek olsun… İstedim ki; bireyler özgür iradeleri ile düşünüp farklı şeylere vesile olsun… Şimdi bakıyorum da… Olmuyor… Bu itaatkar ve korkak kafayla olmayacak da… Dolayısıyla; ben kafa yapısı olarak ne tüm acıları içinde yaşayan Yunus Emre’ye benzerim… Ne de cumhuriyet aşkı için her şeyi sessizce yapan Ahmet Necdet Sezer’e… Ben salağa salak derim… Fakat salağa salak diyenlerin de bir şeyleri değiştiremeyeceğini kabul edenlerdenim… Bu yüzden de son satırlarımı bir şiirle süslemek isterim. Bu savaş kaybedilmiş… Ümit bağlama kimseye Güvenme, inanma hemen her duyduğun şeye Hemen yaralarlar seni gerçekleri söylediğinde Pekala korurlar da bekledikleri dillendirildiğinde Düşündüğünde Yunus’un zamanını yedi Taptuk Emre Yetmez idi herkes gibi Yunus’a da söylediği masallar ile Haliyle her Ademoğlu yaşar bu hayatı kendi bildiği ile Gün sonunda sonuna kadar ilerlemeli güvendikleri ile.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |