..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Doğru şeritte olsanız bile, olduğunuz yerde kalırsanız er geç ezilirsiniz. -Will Rogers
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > Serpil Başol




18 Ağustos 2004
Seni Sevmemin Bedeli, Seni Özlemek Olmamalı...  
Serpil Başol
Beni unutsan da, satır aralarına sıkıştırdığın yüreğinle artık beni hatırlamasan da… Seni hep özleyeceğim , özlemek istemesem de… Meğer ben seni hep özlemişim de bilememişim …


:CCAH:
“Seni sevmemin bedeli, seni özlemek olmamalı”

Payıma düşen hep özlemek benim… Her daim özlerim. Özlemek için yaratılmışım sanki. Yaşamıma giren insanları tanımadan sevmek, anlamak tüm kalbimle, bağlanmak yok olan benliğimle, yanımda hissetmek ve ayrılmadan özlemek... Payıma düşen özlemek hep. Özellikle de seni özlemek…

Meğer biz seninle çok güzel zamanlar geçirmişiz de ben fark etmemişim. Eskisi gibi yoğun hissedemiyorum şimdilerde seni. Meğer en güzel günlerimmiş o günler. Hep seni daha çok yanımda isteyerek, sana kızarak, kavga ederek, kendi kendime küsüp yine kendi kendime barışarak geçirmişim vaktimi, tamamen yanımda olduğunu fark etmeyerek.

Meğer seninleyken bile seni özlemişim , özlemişim de anlayamamışım. Şimdi tuhaf bir gülümsemeyle anlıyorum. Ve o günleri ümitsizce özlüyorum.

Meğer mutsuzluğumun içinde ben ne mutluymuşum da bilememişim. Hep daha çok almak istemişim senden verdiklerin yetmemiş, yetinememişim. Şimdi çok fazla verdiğini anlıyorum. Kendine göre çok fazla vermişsinde bilememişim değerini… Ben seni çok sevmişim, sevgimin sınırlarını çizemeden. Çizebilir miydim? Bilemiyorum.Her şey gibi sevmişim seni. Su gibi, hava gibi ihtiyaç duymuşum sana… Ama sen fark etmemişsin. “Sevme beni” dememişsin. Ben “O” değilim “beni karıştırıyorsun, O sanıyorsun” dememişsin. Seni “O” sanmama izin vermişsin. Seni “O” sandığım zamanları bile özlüyorum şimdi.


Meğer farkına varmadan uzattığın elini tutmuşum sımsıkı. O kadar sıkı tutmuşum ki elini, hiç bırakmamak üzere. Sanırım sen, belki de hiç tutmadığın elimi bıraksan da, ben senin elini hiç bırakmayacağım. Bırakamayacağım… Ne kadar çok bırakmak istesem de…

Seni eskisi gibi çok sevmek istiyorum. Her şey gibi. Ama mümkün değil, değil mi? Hiçbir şey eskisi gibi değil artık. Olamazda! Yağmurlar yağıyor hayallerimin üzerine, ıslandı hayaller. Üşüyorlar. Hele üzerine örtülen gerçekler, donduruyor kanını hayallerimin. Nice dolunaylar geçti gecelerimden, beni üşüterek. İçim titredi esen yelinden. Dalgalı deniz alıştı sarsıcı rüzgara. Rüzgarın acıklı şarkısına eşlik etmeye bile başladı deniz , dalgalarıyla.. Ve ben özleyeceğim. Seni özlemeyi bile özleyeceğim. Gece de dolunay yokken bile aklımdasın bazen. Hep olacaksın da. Geceyle özdeş oldun benim için… Gece… Ve sen…

Senden önce de , seninleyken de özlemişim seni, senden sonra daha çok özleyeceğim… Bir seni sevmeyi özlemeyeceğim çünkü hep seveceğim. Beni unutsan da, satır aralarına sıkıştırdığın yüreğinle artık beni hatırlamasan da… Seni hep özleyeceğim , özlemek istemesem de… Meğer ben seni hep özlemişim de bilememişim …

Eylül 2003
Ben seni özlemişim de bilememişim:((

.Eleştiriler & Yorumlar

:: İşte Aşk Tam Böyle Bir Şey...
Gönderen: Funda Bilgili / İZMİR/Türkiye
29 Kasım 2004
Biliyor musun, sana sonuna kadar katılıyorum.Aşk aslında iki kişilik bile değil. Tek kişilik. KEndi içimizde büyüttüğümüz bir bebek gibi...Bir hayalle paylaşıyoruz aşkı. Çamurunu kendimiz şekillendirdiğimiz bir seramiğe aşık oluyoruz. Sonra düşürüp tuzla buz olunca sorgular oluyoruz...Kalemin çok güçlü . Tebrikler.

:: Çok kısa bir not.
Gönderen: Salih Doruk / Diğer/Almanya
24 Ağustos 2004
Oturupta öykünüzü derinlemesine eleştirecek değilim, hem zamanım yok, hem bu işin uzmanı değilim. Sadece kısacık ta olsa sizi cesaretlendirmek ve yazdıklarınızın okunduğunu duyumsatmak amacıyla iki satırcık yazmak istedim. Kusuruma bakmazsınız sanırım. "Bir hayli tekrarlar olmasına, sık sık üç nokta kullanmana rağmen gene de etkili bir öykü. Aşkın gerçekleri bazen tam da anlattığınız gibi oluyor. Aşkın acısını duyumsamak istiyordum sizin yazınızı okuyunca yeterince canım acıdı. Sağolun. Kaleminize, yüreğinize sağlık. Çalışmalarınızda başarılar."




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yüzleşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
Zaman
Acıyordu... ve de Kanıyordu...
Bu Satırlar Sana!
Saçmalamış mıyım Acaba?
Yine Aynı Noktadayım...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Işığın Olmak İsterdim...
Masal Bu Ya!
Aşk Yalnız Yaşanır...
Özlem Dolu Bu Gece!
İstenen Sonsuz Aşk...
Ortaköy de Bulutlu Bir Geceden...
Aradım Seni Canımcım...
Mor Dağların Ardında ki Beyaz Bulutlar...
Bir Küçük Nilüfer
"" Özlediğin..! ""

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sen... Sevilensin Ya... [Şiir]
Bu Şiiri Sana Yazdım... [Şiir]
Son Bir Gözyaşım Kaldı! [Şiir]
Adın... Dilimin Ucunda [Şiir]
Sesin Martı Çığlıklarında [Şiir]
Sevgimdin [Şiir]
Sen Ağlama Sevgili [Şiir]
Sensiz Yarımım, Biliyorum... [Şiir]
Gece... [Şiir]
İmkânsız Şiir [Şiir]


Serpil Başol kimdir?

Yüreğimdeki sonsuz sevgilerimi , özlemlerimi, mutluluklarımı, hayallerimi, hayalkırıklıklarımı, kısaca yaşamımı kelimelerimle dillendirirken yanımda birilerinin olmasını istedim. . . İstedim ki bu birileri, okuduklarında kendilerini bulsun. . . Ve yaşamı bir şekilde paylaşalım. . . İstediğim , dostluk ve hoşgörü ile dolu bir paylaşım. . . Başka ne isteyebilirim ki?

Etkilendiği Yazarlar:
Genelde çeşitli yazarları okumayı severim... Klasiklerden Dostoyovski en sevdiğim yazardır... Günümüz yazarlarından ise A. Hamdi Tanpınar, Ahmet Arif, Nazım Hikmet, Özdemir Asaf ve aklıma şuan isimleri gelmeyen daha pek çok şair ve yazarı okumayı severim.


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Serpil Başol, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.