Dilerim, tüm yaşamınız boyunca yaşarsınız. -Swift |
|
||||||||||
|
Bunlar kaderimin sayısız lanetidir bana Gözlerimdeki yaşlar kurumuştu oysa İçinden bir şeyleri koparan bendim Şimdi seni de koparıyorum bu kalpten… Kendimi de kendimden… Ben hep nankör, hep söz dinleten Ben hep kalp kıran sevilmeyesi kadın Şimdi halime kimler ağlasın Sevmek de hayatta bir kabusa döndü Ne yüzümü gör bundan sonra ne de sesimi duy Ellerimin sıcaklığı elbet bir gün soğur Gün gelir bu sevda da unutulur Unutursun işte hatırasız sevgimi Unutursun işte sana ağlayan gözlerimi… Her şeyi bıraktığım yerde Sen yeniden başla bensizliğe Bir gün gelir ödenir bu bedeller Benim sonuncu hakkım olduysan da sevmekte Senin hakkın çok bir ömür için sevmeye Şimdi hadi çek git bu su boyundan Gidişimi görme arkamdan Ne soğuk ayaz sulandırır gözlerimi Ne de kaybetmek seninle onca şeyi… Acıtan varsa o da sevgin olur Gözlerimin içinde yaşadığın o ölümsüz sevdan olur Ne yaşamışlığım kalır ne hatıralarım Camdan bir bebek gibi sana kırılmışım… Ellerin öyle narindi ki oysa beni hep böyle yaşatacak sanmıştım Oysa o bebek ellerinde kırkılmıştı senin Hiç canım acır mı diye düşünmedin Bu soğuk kış günü ayırdı bizi işte Sen yoksun ya artık baharlar hiç gelmeyecek! Gönlümün karları erimeyecek Yüreğim öylesine donmuş ki Sen çözsen de erimeyecek… Sen çözsen de erimeyecek…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bilge Közkara, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |