Yazar yazı yazmayı başka insanlara göre daha zor yapan insandır. -Thomas Mann |
|
||||||||||
|
Çağırsam seni duyarmısın sesimi İçimdeki hüzün, sanki gökyüzü Dışarda keskin bir soğuk Üşüyorum, seni düşünüyorum. Düşüncem, içimi ısıtıyor Hayal etmek seni, bana yetiyor Uzaklarda dayanağımsın, Yarimsin, sevdiğimsin. Koşun rüzgarlar, yarime koşun Onun yüzüne değin, ellerine sarılın Güneş, yarın onun yüzünü ısıt Ay, yarimin üstünden ayrılma. Giyinmişsin, kuşanmışsın benden habersiz Gelirmiyim aklına bu soğuk Hamburg akşamında. Belki kulağın çınlar, gökyüzüne bakarsın Serin bir rüzgar çarpar yüzüne, Sevgimi yolladığım rüzgar belkide. Ayı hiç böyle parlak gördünmü Güneş hiç bu kadar seni ısıttımı Ya kulakların, elbette durmuyor çınlamaları Bense mahsunum, tek çarem şiir. Yana, yakıla çağırıyorum seni Demir yığının içindeyim, gemide Gözlerine, sesine ve sana hasretim Yüreğim hüngür hüngür ağlamakta, mahsunum. Göz yaşlarım ıslatmakta satırlarımı Ellerim tutmuyor, yazamıyorum Düşüncem, aklım hep sen Yazmaktan korkuyorum. Satırlarım tıkanıyor, Göz yaşlarımı siliyorum Seni anlatıcak güzel sözler düşünüyorum Hiç biri anlatamıyor güzelliğini. Bu eller, bu gözler tek tanık Aklımda herşeyinlesin. Mutlu ol, eğlen benden uzaklarda Mutlu yüzün, benide mutlu eder. Bir gün gelirim yanına Kim bilir farklı biri olur, Haykırırım sevgimi sana Gözyaşlarım belkide ellerine dökülür. Anlarsın o zaman seni nasıl sevdiğimi Göz yaşlarımı durduramazsın. Bugün hava yağmurlu biliyorum 8 kasım saat 10: 00 Istanbul’a yağmur yağmakta Gözyaşlarım yağmakta, sağanakta.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ercan SARGIN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |