Bilgi sakalla ölçülmez. -Moliere |
|
||||||||||
|
Saç dökülmesine bire birdir uzaması koltuk altı kıllarının. öyle ya her "var", bir "yok"un tesellisidir. ( mutluluk n.ktası ) ***** Her zaman işe yaramaz eş anlamlılık. elma dersin düşürür alma dersin aşırır. Bir kuş kanatlanıverir sonra Kömürden acı, sütten ılık. Gider konar -körün taşı- Kör bağrına birinin. Önce ellerin başlar kararmaya Çoğaldıkça güneş… "Yalnız geceleri >>Mübalağa çenesiyle mutlu olmak bir kişinin" ( aşk n.ktası ) ***** ben buraların yabancısıyım! sanma ki diğerleri eş dost, akraba bir köşe vaffel'se ardı ölüm kalım. her vitrin camında tok bir kedi pera'da. kim bilir kısmeti karnındaki... hangi garibin. İşte bu yüzden öptüğüm ilk yanağı unuttum belki yediğim ilk tokat aklımda. ( adalet/uyanış n.ktası ) ***** (İbrahim Ethem Akova'ya) öncesi sır vagonu. milyarla insan dumandan silik. dünya pencerede daha (bir görünür bir bulanır) tekrarlanır yeri geldikçe. bu vagon şimdiki vagon geldi geçi-yor ön vagon bilinmez ölmedikçe. ( hayat n.ktası ) ***** Ayağımın altında otomobiller Öper durur çenemi balkon korkulukları hep aynı yerinde hep aynı teyzeler zigonlarda elişiler, >>bilhassa sarıları ama ne yapsınlardı laf lafı çözer ‘iki ters bir düz’ler -mahalle karıları- ( çocuk ve kadın n.ktası )
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ibrahim adıyaman, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |