Bildiğim tek şey, ben bir Marksist değilim. -Karl Marx |
|
||||||||||
|
Ve o kadar büyük ki yokluğun.. Sağ öyle, sol öyle, önüm,arkam, Üstüm, başım, içim, dışım.. Hep öyle, hep yok, hiç yok.. Yoksun.. Yüzüne bakıp ağlayabileceğim kimse durmuyor karşımda. Aksine bin bulut birlik olup ,doluyor arşıma Yağan yağmurlar çok, rüzgar çok, soğuk çok.. Kaldırıp kafamı bakıyorum o maviye, yok Hep öyle, hep yok, hiç yok.. Yoksun.. Kalem olup, dize dize içimdeki seni dökmek istiyorum. Beyaz bir kağıt değil aradığım Siyah olsa da üstüne iyi gider beyazlarım.. Seni söylemek istiyorum usul usulca Ritimsiz,boş, belki eksik bir parça Kalem yok, kağıt yok, ses yok Hep öyle, hep yok, hiç yok.. Yoksun.. Burada her şey aynı Görmediğin denizim hırçın yine. Güneş doğuyor batıyor İnsanlar doğuyor ölüyor Eski tas eski hamam, yol yordam aynı.. Şu sıralar bir ben farklı.. Hep öyle, hep yok, hiç yok.. Yoksun.. Gidemedin; gelmemezlikti senin eksiğin.. Beklemedim, ümit etmedim, öğrendim Eğer insansa en çoğundan yorgun Hayat değil acımasız ve durgun Ne yaparsa kendine yapar aslında insan Acısı kendine, derdi kendine Bir de karanlıklar senindir yalnızsan.. Acı, dert, karanlık Hep öyle, hep yok, hiç yok.. Yoksun.. Seni uyandıramam rüyalarından. Sadece yaşadığını görmek istiyorum gözlerinde Heeey çocuk ! Beklee . Sana birikmiş aşklar var elimde.. Bu heep böyle .. Sense hep öyle, hep yok, hiç yok..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahsen Aksoy, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |