Ölümden önce yaşam var mı? -Duvaryazısı |
|
||||||||||
|
Işıl ışıl parıldayan, bazen sönüp yüz vermeyen Seni hatırlatıyor bana, sıcak ellerin tatlı gülüşün geliyor aklıma Beynimin örümcek kaplamış kuytu köşesinde bile senin sevgin var Yürüdüğüm yollarda, aldığım nefeste senin ışıltının izleri var Nadasta kalınan gecelerimde gökyüzüne bakamıyorum, hüzün bulaşmasın diye Sana en içten baktığım zamanlar ay ışığının en belirgin olduğu saatleridir Zaman hızla akıp gidiyor, yaşadığım her şeyi bir bir unuturken o güzel gözlerin hiç gitmiyor hafızamdan.. Yürüdüğüm yollar, gezdiğim şehirler her yerde senin kokunu iliklerime kadar hissediyorum Kendime niçin diye soramadığım dönemlerimde hissizleşiyor kalbim İşte o an senin kokunu iliklerimde hissediyorum, sadece senin kokunu Sadece seni hissediyorum en hissiz olduğum mevsimlerde bile Aşk aslında senin için yazılmış bir mavi hikayedir Rüzgarların yanaklarından süzülüp bahar dudaklarında noktalanan. Dört mevsim gibi bir sıcak bir soğuk kimi zaman yağmurlu seviyorum seni Bir sıcak bir soğuk Bazen güneşli bazen yağmurlu Seviyorum seni Düşlerimde yalnız sen oluyorsun fırtınalı soğuk gecelerimde Sadece sen..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hüseyin Kara, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |