Dünyada birbirinin eşi ne iki görüş vardır, ne iki saç kılı, ne de iki tohum. -Montaigne |
|
||||||||||
|
Seni sevmek Bir gönül yarası yüreğim de Bir acı, bir hüzün de olsa gözlerimde Her zaman tek sözüm sendin dillerim de Seni sevmek en güzel şeydi belki de Düşen bir yaprağın Toprağa kavuşması gibiydi hasretin Uzaklığın ise, öylesine zor Öylesiye acıtırken mesafeleri Yakar geçerdi yüreğimi Sensizliğin ise Suskunluğun tek nedeniydi belki de Sen sustukça, ben susar Sustukça da, geceden sabaha Tüm köprüler yıkılırdı yüreğime Sabahlar ise güzel bir güne Hasret kalırdı her gece Habersiz geçen her bir gün de Adını yazardım şiirlere Satır satır dökülürken yüreğim Mısra mısra sen kokardı kalbim Ve ben seni Ne çok sevdiğimi Önce başlıksız bir kağıda Sonra da Yağmursuz bir akşam da Gökyüzüne çizerdim gözlerim ile Ama sen bilmez, görmezdin Hiç bir zaman da hissettirmedim Belki de bilmeni Hiç istemedim Seni sevmek Zamanın bile durduramadığı Bir tutkuydu gönlüm de Saatlerin bile sadece sende durduğu bir hayat Hüküm sürmüştü sanki şehrim de Koskoca bir kente Adını vermiştim seninle Seni sevmek Öylesi bir yaşamdı ki ben de Ekmek ile suya eş Bir hayat bağıydı içim de Ayakta tutan tek seçenekti Seni sevmek Yaşamak, hayatta kalmak Seni sevmekten geçen Yollar da çizili İnce bir çizgiye bağlıydı Belki de Hayatın tam ortasın da Yalnızlığın bir adı sen Bir adı sevmek Acı da olsa yüreğim de Tek seçenek yine Sevmek Sadece sevmek Ölüm de olsa sonun da Sevmek Bir yaşam Vazgeçemediğim bir tutku Tek seçenek Seni sevmek ise kaderim Çizer kaderi Sever geçerim... . . . Mawish . . . TEK SEÇENEK SEVMEK - Mawish www.mawishsiirleri.com .
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mawish, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |