Tüm insanlık bir tutkudur; tutku olmadan din, tarih, romanlar, sanat, hepsi etkisiz olurdu. -Balzac |
|
||||||||||
|
Yalnızlığımın göz görmeyen çıtırtısında Ay ışığı aynı masalı tekrarlayacak Ve ben sınır ötesi bir hızla Sigaramı yakacağım. Zaman coşkun bir sel gibi Ezip geçecek her şeyi Üşürsün yat artık diyecek Çileli anam Kimse bilmeyecek Artı kırk derecede yüreğimi sana sattığımı Ve saatler sıfır biri bulduğunda Serseri bakışlarıma kitleneceğim.. Kaçıncı yüzyıl oldu bilmem Ben yine, Seni düşüneceğim… Üstat seni fısıldayacak bana Yüreğim şarkının namelerine bölünecek Penceremde iki boş bira şişesi Bir sel görüntüsü veren gözlerimde Sensizliği anımsatacak. Aynı kaseti yüzlerce kez dinleyeceğim Sen sıcak odanda uyurken Ürkek bir şair gibi Sessizce sokağında dolanacağım. Buz kesmiş damarlarım Titrek ve acı iniltiler çıkaran kalemimle Seni yazacak kezlerce altını çizerek Henüz şafak sökmeden Ankara’ya… Beynime kaydettiğim gülüşünle Bir kahkaha atacağım Yüksek tansiyonum ve kalbim Çatlama reaksiyonunda kalsa da İnadına oturup Bir sigara daha yakacağım.. Gözlerimi senin ışıklarına sabitleyeceğim Sanırım ağlayacağım Saati mateme kuracağım Ve dostları çağıracağım Yani boş ver, Değmez denen laflar arasında Biliyorum arayacağım Seni ta orda Gönlümü keşfeden Eşsiz gözlerinin Rujsuz dudaklarının Ve en tatlısı Esmer masumiyetinin altında… Masayı donatacağım Kadehler, Yitik sevdalara dolacak Hayalinle avunup İçeceğim Yoksun ki deyip Dibini vuracağım Sarhoş olacağım Seni anlayabilmek için Yiyip bitireceğim kendimi Belki de öleceğim Sen bilmesen de esmer sevdam Ben yine seni, Seni düşünmeye devam edeceğim…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hasan ARIKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |