Bir önyargıyı yok etmek, atomu parçalamaktan daha zordur. -Einstein |
|
||||||||||
|
mülteci gibi korku var gözlerimde üstelik evimde yok ne acı mülkiyetin anlamını sorgularken yalnız kalma çabası memleketim derken aslında aidiyete hissedilen duygu arasındaki çelişki çelişkili bir insanım vesselam bir gece seviyorum seni sonra vazgeçiyorum bir gece özlesem nefretim artıyor ertesi gece memleketsizim sensizim mülteciyim boğazımda söyleyemediğim cümleler örgütlenmiş kafa tutuyorlar zincirlemişler harfler kendini yemek boruma geçit yok diyorlar beylik cümleye işte böyle yani ister grev de adına ister boykot ister eylem de ister direniş adı ne olursa olsun sana kuracağım her cümleye karşı harfler bile tepkili ne yapsan bilmiyorum adının önüne bir şey kondursan sona erer mi bu savaş her harfin avucuna sıkıştırsan üç beş lira vazgeçerler mi dersin yahut geçseler karşısına cümlelerin taksalar kelepçeleri cümlelerime ama yok izin vermem buna demokratik olmalı çözümü akil cümlelerin girse araya bilmiyorum süreç sancılı zaten bir kesim haklı diyor çocuk diğer kesim diret bir başka kesim geçirmiş urganı boynuna fena tepkili sana işte böyle aynı dili konuşmuyoruz senle ama hak talebimde direteceğim çektim silahlarımı sınır dışına olası bir tehdide karşı teyakkuzdayım ama yinede ansızın evi basılan mülteci gibi korku var gözlerimde mülteciyim memleketinde...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © zeynep arık, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |