..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Seviyorum, öyleyse varım. -Unamuno
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > pınar genç




15 Şubat 2003
Tutku  
pınar genç
"Vazgeçilir gibi değil bu med-cezirler..." tutku mu daha tehlikelidir acaba aşk mı?kaçmak mı daha uzun sürer kovalamak mı?İnsan aşık olmaktan mı korkar bu kadar yoksa tutkuyla bağlanmaktan mı?İiçine bir kez aktı mı zehir kurtulamazsın, ne ilacı vardır


:BFFG:
"Vazgeçilir gibi değil bu med-cezirler..."

Tutku mu daha tehlikelidir acaba aşk mı?kaçmak mı daha uzun sürer kovalamak mı?İnsan aşık olmaktan mı korkar bu kadar yoksa tutkuyla bağlanmaktan mı?İiçine bir kez aktı mı zehir kurtulamazsın, ne ilacı vardır ne panzehiri...Ne istediğinizi bile bilmeden çırpınır durusunuz.İşte bu tutkudur ve aşktan çok daha kuvvetlidir.Aşık değilsinizdir ona ve bundan eminsinizdir ama ne siz ondan vazgeçebilirsiniz ne o sizden..lakin en vazgeçilmez olanı arzulardır.Öyle bir sarar ki sizi bir an gelip de onun ağzından sizi sevdiğini duymak, sizi özlediğini yada size ihtiyacı olduğunu duymak için,onunla berbaer olabileceğiniz 10 saniyecik için bile her şeyden vazgeçmeye razısınızdır.Ama sonra kızarsınız ona sizi her şeyden vazgeçirdiği için...Bİlirsiniz ki ipler onun elindedir(ki o da iplerin sizin elinizde olduğunu düşünür çoğu zaman) ve o ne isterse onu yapmaya razısınızdır.Gururunuzu yok eden, size bütün kurallarınızı çiğneten aşk değil o tutkudur!öldürmez süründürür dedikleri cinsten bir tutku.Ne isterse yaparsınız bir dediğini ikletmeden hatta bırakın yolda yürürken başkalarına bakması.hayatında başka birilerinin olması bile sizin için küçük bir detaydır.Bütün ilişkilerinizde yönetmeyi seven kararlı siz, siz değilsinizdir artık!Yönetilmeyi seve seve kabul etmiş,ona boyun eğmişsinizdir.Halinizden mutluymuş gibi görünmeye çalışmazsınız hayatta ilk defa,çünkü halinizden gerçekten mutlusunuzdur.Hüzünlü bir şarkı edasıyla gözlerinizi onun gözlerine dikmezsiniz, gözlerinin içinde sizi düşündüğünü ifade eden en ufak bir ışıltıyı görmek bile sizi mutluluktan çılgına çevirir.Kurtulmak isteseniz de başaramazsınız...zaten kurtulmayı düşünmezsiniz bile...Sonunda zehir bütün vücudunuza yayılır.Tamamen etkisi altına girmişken bir yandna da bir şeyler beyninizi kemirir durur.Artık yaptılarınızın farkına varırsınız(ah ne acı bir andır bu).Ya kalbinizi ya beyninizi seçmek zorundasınızıdır.Kalbinizi seçip daha fazla esiri lursunuz onunyada beyninizi seçer onsuzluğun pençesinde çırpınır durursunuz.Onu tanıdığınız güne lanet edersiniz ama bir işe yaramaz.Çıkışı olmayan bir labirentte kaybolmayı göze almışsınızdır bir kere ve tek çare kalbinizi ve hafızanızı söküp atmaktır.Ölümü bekleyen yaşama ihtimali sıfır olduğu halde umud eden hastalar gibi ondan vazgeçmeyi beklersiniz.Nafile çırpınışlar ömrünüzü esir alır.Başkalarını sevip,aşık olursunuz belki ama bir yarınız hala ondadır....



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
emanetin onurumdur [Şiir]
ilkler özeldir [Şiir]


pınar genç kimdir?

okuldaki öğrenciliğin bitmesine az kaldı gibi geliyor ama yaşamın öğrenciliği hiç bitmiyor galiba. . .

Etkilendiği Yazarlar:
cemal süreya,sunay akın,iclal aydın,jack london,ilhan berk


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © pınar genç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.