Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir.
-Cervantes |
|
||||||||||
|
ELLERİNDE MİNİCİKTİM, BENİ BÜYÜTMENİ İSTEMİŞTİM. SEN ELLEDİKÇE BÜYÜYECEKTİM. KÜÇÜCÜKTÜM, YILGIN, DARGIN, VE SAVUNMASIZ. ZORLADIM KENDİMİ, AŞK OLMUYOR Kİ KAVGASIZ. DAYANAMADIN, ÇEKİP GİTTİN SEVDASIZ. ELLERİNDE MİNİCİKTİM. BENİ BÜYÜT DEMİŞTİM. BÜYÜTEMEDİN, BU ZORLU AŞKI YÜRÜTEMEDİN. HANİ BEN, HER ŞEYİNDİM, CANININ İÇİ, TEK GERÇEĞİNDİM. YALNIZ SENİN ÇİÇEĞİNDİM, SANA HER GÜN, BAL VERECEKTİM, BENDEN CANINA, CAN ALACAKTIN. ANLADIM, MİNİK AMA, BOYUNDAN BÜYÜK, BU AŞK SENİN. BU YÜZDEN BÜYÜTEMEDİN. SENİN KALBİN, YALNIZ KENDİNİN, KİMSELERE YAR EDEMEDİN. ŞİMDİ SEN DE ANLA, BU YÜZDEN, BANA YETEMEDİN. ELLERİNDE MİNİCİKTİM, BENİ SEN BÜYÜTECEKTİN, AMA GECİKTİN, BÜYÜTEMEDİN. BÜYÜMEDEN GİDEMEZSİN DEMİŞTİN, BU YÜZDEN Mİ BÜYÜTMEDİN? FAKAT BÜYÜMEDEN,KÜÇÜCÜK, GİDEBİLECEĞİMİ DÜŞÜNEMEMİŞTİN. HANİ BEN SENDEN GİDEMEZDİM, GİTTİM İŞTE, DAHADA GİDECEĞİM, GİDEBİLDİĞİM KADAR, DAHA ÇOK, DAHA UZAKLARA GİDECEĞİM. SENDEN, HAYATTAN, YAMALI AŞKINDAN, BIKTIM,USANDIM, HER ŞEYDEN VAZGEÇECEĞİM. ARTIK SANA, ADAYACAK AŞKIM YOK. HAYATA AĞLAYACAK, GÖZYAŞIM YOK. ÇÜNKÜ; SEN BANA YALAN SÖYLEDİN, HAYAT BANA YALAN SÖYLEDİ....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © UĞUR ALAGÖZ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |