Herkesin derdi başka. -Orhan Veli |
|
||||||||||
|
uzak,çok çok uzak bir yer var. yürüyorsun uzun ince bir yolda. yürümekle bitmiyor yolun. koşuyorsun,koşmakla da bitmiyor yolun. gözlerin tavanda her gece. yüreğin hayallerde. sen halen uzun ince bir yoldasın. yürüyorsun,koşuyorsun. ama yok yok ,bitmiyor yolun ve kavuşamıyorsun sevdiğine. ellerin,boş kalıyor her uzatışında. gözlerin,boşluğa bakıyor her bakışında. bir yağmur damlası dokunuyor sana,sevdiğinin yerine. rüzgar okşuyor yanağını,sevdiğinin yerine. hasret nedir bilirmisin sen? bilirmisin hasret nedir? bir yıldız seçtim kendime. hergece perdeyi aralayıp, baktığım yıldızım var gökyüzünde. ulaşamıyorum ona. sadece bakıyorum. bazen gözüm yaşlı bazen dalıp gidiyorum. bulutlu havalarda göremiyorum yıldızımı. ama onun orda olduğunu biliyorum. sadece orda olduğunu biliyorum. yeter mi orda olduğunu bilmek yeter mi hayal kurmak yeter mi sanıyorsun yetmez tabi. ama yinede hayallerim gerçeklerin yarısı benim için. ve o yarıyı geçip gerçeklere adım atmaya çalışıyorum hasretim bitecek mi bilmiyorum ama ben!! her gece yıldızımla yaşıyorum ve uzun ince bir yolda yürüyorum her gece... seni seviyorum....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © özlem bernis, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |