..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşamak için topu toplam altı haftam kalsaydı ne mi yapardım? Tuşlara daha hızlı basmaya bakardım. -Isaac Asimov
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Başkaldırı > BİNNAZ AKPINAR




28 Eylül 2003
Ölmek İstiyorum Öldürsene Beni...  
Kaçtın gittin... artık her şey kapkara, yüreğin gibi..

BİNNAZ AKPINAR



:BCGC:

Öyle acı içinde yanıyor ki yüreğim, susturamıyorum. İsyan ediyor yeni yeni inandığı kadere. Şimdi daha iyi anlaya biliyorum, insanların neden bu kadar kötü olabildiklerini. Son yaşadıklarımla birlikte içimde kalan son insanlık onurumu da zorla aldılar elimden, kaybettim... Bu güne kadar başımı ağrıtan hep sevmelerim oldu; son bir kez daha söylüyorum yüreğime... sevmeyeceğim! Bir daha asla ne kendimi nede sevgimi hor görenleri affedeceğim. Dürüstlüğüm, yüreğimin yanmasından başka ne ver diki bana. Sevmek kelimesini çıkaracağım lugatımdan.
Ölümü istiyorum ya! ben bile inanamıyorum kendime, yüreğim yandı köz oldu. Şimdi sadece külü kaldı. Üstüne bir bardak suyu da sen döktün, hiçbir umut kalmasın diye. Bu içi boşalmış kalpsiz bedenim ne işe yarar artık bende bilmiyorum. Ya kendini ya beni öldürene dek yaşayacak, porselen bebeğe dönüşen bedenim.
Son sözlerin mutluluk dilekleri doluydu. İyi güzel diyorsun da ben kimim ki, artık bir ben kaldı mı ki içimde. Sor bakalım tanıdığın insan mıyım ben hala? Kendime ait tüm değerlerimi almadın mı ki içimden, çiğnemedin mi? Söküp atmadın mı ki yüreğimi? Mutluluk temenni ediyorsun? İnanmak istemedim, affetmeye her an hazırken bir darbe daha yemedim mi?
Bu kadar aptal olmayı nasıl başarıyorum, bilemiyorum. Aptal diyorum artık saflıktan öteye geçti aldanışlarım. Anlayamıyorum, yakıştıramıyorum, kendimden daha fazla değer veriyorum belki de insanlara. Sonramı; parçalanırken dahi yüreğim hala sevgi diye haykırıyor.
Keşke; sağır, dilsiz, duygusuz delinin biri olsaydım da hiç birini yaşamasaydım. Ölseydim, üzülür müydün demiyorum, çünkü üzülmeyeceğini geçte olsa anladım. Bitkisel hayat yaşıyorum şimdilerde, hiçbir şeyin önemi kalmadı. Sen rahat uyuya biliyor musun acaba yatağında? Çektirdiğin bu işkencenin karşısında ne yaptım sana. Hakkın var mıydı ki gözlerimde ki ışıltıyı çalmaya, ben paylaşmak istedim sen tamamını aldın. Gözlerimi oyup hiç acımadan ışığımı çaldın. Kaçtın gittin... artık her şey kapkara, yüreğin gibi...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın başkaldırı kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kaçma...
Eskisi Gibi...

Yazarın şiir ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Özledim...
Sevildiğini Unutma...
Kahrolacaksın...
Gel de Yanma Şimdi...
Bir Düş Gördüm...
Sus...
Öylesine Geldin Aklıma...
Aldattım seni...
İyiki Varsın...
Şaşkın Olan Karga Mıydı, Yoksa Ben mi?

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Aldatıldım mı? [Öykü]


BİNNAZ AKPINAR kimdir?

Umutlarım var, yarınlara dair. . .

Etkilendiği Yazarlar:
yok


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © BİNNAZ AKPINAR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.