İnsan özgür doğar, ama her yanı zincire vurulmuştur. -Rouesseau |
|
||||||||||
|
ne kadar göz alıcı nekadar hoş olsan da, ne kadar ihtiyaç duyulsan da düğme olmak zordur yaşamda. en az iki yerinden yaralamışlardır seni, ufak ya da büyük. İki delik. tamamlayıcı olursun hep asıl olamazsın. Aksesuarsındır sonuçta birilerinin yaşamında, ya da tam anlamıyla yaşamda.. bir aksesuarsındır o kadar. Acıyla yaşamayı da kabullenmişsindir doğuştan. boyutu önemsiz ellerine geçirdikleri ilk iğneyi saplarlar böğründeki, en az iki delikten birine. Onlar açmamışmıydı zaten deliği de. Boş görürler, doğru öbürüne yönelirler, bir de ordan geçirirler bir daha bir daha bir daha. Kanın akmaz ya, anlamazlar çektiğin acıyı. Bununla da yetinmeyip dolamaya başlarlar ipi boğazına, tur attırırlar etrafında. İnsafa gelip bıraktıklarında alırsın belki bir iki nefes ama, kendime geldim dediğin anda, daha çok acı verecek gerçeği görür ve kabullenmek zorunda kalırsın oracıkta. Bir aksesuarsındır artık, ihtiyaç gibi dursan da birilerinin yaşamında, tüm yaşamda, aksesuarsındır artık yaşamın boyunca.. Gün gelip, senden sıkılıp ya da daha göz alıcı bir kurban bulunca atarlar bir kenara, bazen de öyle bir kırarlar ki tamiri imkansız, buluverirsin kendini bir çöplükte. bittiğini hissetsen de mutlusundur aslında. Kurtulmuşsundur artık bir aksesuar olmaktan bu yaşamda...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ADNAN FERİT, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |