Öyle yaşamalısın ki ölünce mezarcı bile üzülsün. -Mark Twain |
|
||||||||||
|
Sesim sesine değecek diye... Şehrinde ağlıyorum işte gülüm Mavi gömleğim,kitaplarım ve ben Ağlıyorum işte bir ozanın türkülerinde Güvenparkın beton banklarında Gözlerinde ağlasam diyorum Ah... Olsanda.... Şiir kıvamında Türkü berraklığında Usulca dökülen gözyaşlarım Dalından kırdığım has güle su olsun istiyorum Sağ yanım yine titriyor Atış talimlerinde hedef seçiyorum kendimi Tüfeğimin namlusu nişan tutumuyor... Hep bildik şeyler Diyorum ki kimsenin bilmediği bir yerde Bilinmedik bir halde Örneğin saç sakal birbirine karışık Gözlerinden başka bir şey aramadan Kocaman yüreğimdeki; Kocaman sevgileri, nefretleri Dağıtsam ülkemin iyi ve kötü insanlarına Ve yine kocaman yalnızlıkları saklasam kendime Fehmi Dayının doğulu şivesinde Kendime ait hüzün tadında bir şeyler bulsam Velhasıl bu yalnızlık Bir orospunun med cezir kıvamında uzanıp doğrulmasıdır Bizden uzak... Hep uzak olsun diyorum... Ernosto Che Guavera'nın iflah olmaz astımı vardır herşeye rağmen Benimde sensizliğim var Diyorum ki utanarak sıkılarak Gel barışalım Geç kalmışlığımı vurma yüzüme Zaten aynalara bakamıyorum Gel artık Bütün dağlarını ülkemin Yakıp yıkmadan... Metropol caddelerinde gezinen Bir ayyaş kadar günahkarım artık Ey Tanrı gönder yağmurlarını yıkandır beni Zaten herşey yağmurdan oldu Vakitsiz ıslamasaydın beni Gözlerim kör olmazdı Kırmazdım kullarını... Yazgımızda şarkılar olsun diyorum Diyorum ki notalarında sen ve ben olalım Diyorum ki gel yakalım bu şehri Aykırı zaman akislerinde Çiçekleri seyre dalalım Diyorum ki katliamına fail olalım Katline ferman Puştlukların...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bülent Bora BALTACI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |