İnsan melek olsaydı dünya cennet olurdu. -Tevfik Fikret |
|
||||||||||
|
Burada kimseler halden sormuyor, derman olmuyor. Anne ! . Yapayalnız elim kolum bağlı , bırakmıyorlar işte . Anneler Günün Kutlu Olsun Annem ‘! ... Bir buket gül ve sıcak bir öpücükle kutlamak isterdim seni . Kollarına sarılmak, baş ucunda oturmak isterdim saatlerce. Bizi ne ayırdı anne böyle , bu yollar, bu kahpe dağlar neden girdi aramıza ? Annem : en kutsal varlığı hayatımın, yaşamın öbeği, özledim seni . Bir türlü sabah olmuyor, güneş doğmuyor gitsin. Sensizlik hiç çekilmiyor anne . Bakma ben iyiyim dediğime. Seni üzmemek için sır vermedim halimden, oysa her lahza bir adım daha tükendim. Allah kahretsin ! Şimdi bürün olmazları ayaklarımın altında ezmek isterdim. Bütün varlığımı yoluna serip sana gelmek . İnan burada yaşamanın hiçbir anlamı yok anne. Sen yoksan boş yere iştirak ediyorum yaşamaya. Sensizlik ki ; ha yaşamak , ha ölmek. Boğazlarım ağrıyor Anne ! sigaranın dozunu kaçırdım galiba. Gözlerim hem yaşlı , hem dumanlı anne! . Bir yandan deliler gibi ağlıyorum hem de meydan okuyorum yıllara. Seni hiç üzmek istemedim anne , bağışla !... Artık gün hesabı da yapamıyorum anne. Aradan aylar geçti, artık hayalde kuramıyorum . Bu karanlıklar bütün ümit varlığımı biçti. Fırsat bırakmadılar ki mutlu olayım, yolumdan çekilmediler ki sana geleyim. Oysa bu canım sana fedadır annem : emret öleyim !... Anneler Günün Kutlu Olsun Annem ! ... Ve bağışla beni sana bir demet gül armağan etmekten aciz bıraktılar . Bu anneler gününde de ayrı bıraktılar annem bizi. Hem senin yüreğini incittiler hem beni yaktılar. Bağışla annem , ne olur affet beni . Yaşamak bile en terese etmez; Çok özledim seni ... Mustafa Çelebi ÇETİNKAYA 05 Mayıs 2002 Pazar (04:50)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mustafa Çelebi ÇETİNKAYA, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |