..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Küle değil, ateşe üflemelidir." -Divanü Lügat-it Türk, Savlar
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > HAYAL TAMİRCİSİ




31 Mayıs 2004
Sevgili'ye Son Mektup...  
HAYAL TAMİRCİSİ
Yazdım ama gönderemedim!


:BBJI:
ÇİĞTANEM,BİTANEM...
CANISI,AŞKISI...
DUYGUM,KALBİMİN ÇİVİSİ....;

Sana veda etmeyeceğim.Çünkü....
Çünküsü yok.
Sensizliğe alışmak zor olacak,hemde çok zor.Ama bunu da aşacağım.Nasıl mı?Çok kolay,çünkü işin içinde sen yok musun?Hep öyle olmadı mı?Bugüne kadar Karşılaştığımız bütün zorlukları aşmadık mı?Hepsini tek tek aştık Duygusu.Bunuda aşacağız,sen ve ben,beraber.Bugüne kadar böyle oldu;bundan sonrada böyle olacak.Bunu bana sen öğrettin güzel öğretmenim.Senin gözlerin güzel,kaşların onlarda.Ya saçların lüle lüle mis gibi.Dudakların öp beni.Tenin ve yanakların pamuk pamuk yumuşacık.Burnun havuç,yerim seni.Isırabilir miyim?Singer gibi içici,Yımırta Farığım benim.
İstesemde kopartıp atamam seni.Biliyorum seni üzdüm.Bazen kendi kendime''O 19 Mayıs gecesi olmasaydı.''diyorum.Ama keşkesi yok.Çünkü çok şey öğrendim,güzel şeyler yaşadım.Senden silinmeyecek çok şey kattın.
Nolur kendini üzerek;beni de üzme.
Sana söz veriyorum.Hayatım boyunca bu satırlar bu mısralar bitmeyecek.
Dualarım ve dileklerim senin için;Malatya'ya sulu şehire,viran şehire tayinin çıkar.Ailenle beraber olursun.Kıymetini bilecek,seni sevecek,mutlu edecek ve korkusuz birisiyle de evlenirsin.Bütün bunlar benide mutlu eder.
Son olarak senden tek bişey istiyorum.Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonrada senin Küçük Erkek Çocuğun olarak kalmak.
Kokum seninle olacak.

(SEVGİLİ'YE SON MEKTUP.)

ERHAN'99



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Tatlı Cadı...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Romeo ve Juliet [Şiir]
Bir Zamanlar Bende Çocuktum! [Şiir]
Yağan Kar [Şiir]
Karmakarışık [Şiir]
Milenyum [Şiir]
İzmit Depremi [Şiir]
1071 [Şiir]
Bu Seferde Sallama [Şiir]
Umut [Şiir]
Galiba Geldiler [Şiir]


HAYAL TAMİRCİSİ kimdir?

ben buraya yazmaya ve okumaya. . . birde paylaşmaya geldim. . düşüncelerinizi bekliyorum. . . özlemle.

Etkilendiği Yazarlar:
nazım hikmet,kemalettin kamu,çetin ve ahmet altan,birde BABAM.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © HAYAL TAMİRCİSİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.