Konuş ki seni göreyim. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
kekeme bir düş sağnağı bu geceden geceye inen ve ne zaman geleceği hiç bilinmeyen o gecelerde adını yağmur koyasım geldi biber tadında ısırılmış bir hayat kıs kıs gülüyor oradan biliyorum Ellerini beline dayamış kocakarı gibi sövüyor bana durmadan, Eteklerimde geçmiş, bir o yana bir bu yana savruluyor sonra, patır patır dökülüyor zaman ayaklarımın altına Yarını bosveriyorum Şimdi liği alıyorum yanıma. yarınsız günleri çıkarıp ara sıra, ne kadar kalmış sayıyorum parmak hesabıyla sonra bır bakıyorum ki aynada gercege tıpatıp benzeyen bir yanılgıyı satmışlar bana ... kandırılmış çocuklar gibi huysuzlanıyorum durmadan ama bu sıradanlık sihirbazları uyuşuk bir kediye dönüştürüyor beni, ben de aslan pençelerine özeniyorum biteviye tırnaklarımı çıkarıyorum umursuz kalabalıklara önüne gelen bir tekme savuruyor döşüme yığılıyorum yere. yaşanamamıs bir hayatı dokuza katlamanın neye benzediğini düşünmek ölmekten daha zor. … minnacık bir kedi yavrusuyum ben, dev adımlardan korkan kaldırımların sırnaşık yerlerine hiç uğramayan ismi bile olmayan, kendi gibi adsız üunlere hediye edilmiş bir kedi... oksandıkca tuylerimi kabartırdım bir zamanlar sevecenliğin kuytusu nerededir bilmem, horlanmamıs bir gurbete giden bu sokakların içinden geçen bir el dilerim en cok benı okşasın okşandıkca tuylerim kabarsın.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © pınar uslu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |