En tatlı sevinçler, en hiddetli kederler sevgidedir. -Pearl Bailey |
|
||||||||||
|
Almışız biz bu yolu Çalımlamışız bir çok acıyı Ve son düdük çalınırken Daldığımız yeşillikte 90’ dan yemişiz bu golü Berabere bitmez, biz de hayat Mağlubiyet kabullenilmez Mal mülk demiyiz Bütün kredileri tüketircesine Hedefe ilerleriz Zorda kolayı başardıkça şımaran züpelere Yol göstermekten yoruldukça Deryada damla aramışız biz Dartın 12 sidir bizim yüreğimiz Her göz orayı vuramaz Vuranı kuramlar kavramında tüketiriz Biz yeşilliğe gönül vermişiz Onlarsa deliliğe Gözerimizle düğümleriz karşımızdakini Sözler pompalıdan çıkan bilyeler gibi Parçalasa da gözlerimi Biz asla unutulmazız Sakin sesiz sukutlu hayat nedir Biz acı çeşmelerden yudumlarız suyumuzu Ne bahsimiz rakı sofrasında Nede türkümüz kalleş dudağında ses bulur Biz göremeyenler içinde göreniz Yaptık mı yeşilleri karartan Kızdık mı denizleri kurutan Aşkın cevherini 7 kat yerin altından bulup çıkaran Aslanlar gibi yüreğimiz var Ne orta yolcuyuz Nede geride kalan Nede kokup kuyruğunu sıkıştırıp Bir köşeye pusan Biz pusuları sevmeyiz Düştük mü o ağa Dar ağıcında sallanırcasına acı çekeriz Ve bir haykırış ki semayı inletiriz HESAP DERİZ Çarpışacağımız yel değirmenleri çoğalmış Hedef hedef olmalı ki Alnımdan ter değil kan damlamı Biz gönlümüzü kuyuya atmışız H.Z. Yusuf misali Sevdamızı çarmıha gerip Göğüsümüzü kurşuna yuva belletmişiz Her adımımızda bir iz bırakmışız Her noktaya bir çengel olup Devam diyip devamlamışız Sıra sıra dizilirken bu hayat dize Biz yeşilliğine kanmışız ve Düdüğü bir adım kala Kalemizde topu görmüşüz Biz bunu sine ederiz sanma ! Bir çığlık gibi yeni çocuğun GÖZLERİNDEN HESAP DERİZ! Bizim hesabımız adisyonla gelmez önüne Sen gelirsin ey hayat Diz çökerek önüme!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © cihan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |