Yüz kişinin içinde aşık, gökte yıldızlar arasında parıldayan ay gibi belli olur. -Mevlana |
|
||||||||||
|
26.10.2003/00:15 Hayatın yeni yüzü ve yenilikler,ilkler,savunular,beğeniler,değer yargıları,duygular,duygusal kopukluklar, kırıklıklar ve kırılmalar..... Hakim olunamayan duruşma muhabbetleri... “Çok analı,sütten;tek analı,bitten ölür” misalleri... hayatın hep sol yanını göreceksin diye bir kural,kanun,tüzük yok ya.. Ya!! Haklısın,doğru,yanıldım,hata ettim.... Seversin,sayarsın,korursun,kollarsın,bakarsın,gözetirsin sonuna kadar. Yada silersin bir kalemde....(!) Yada belki de sevmezsin,nefret edersin,kuyusunu kazarsın, işkillenirsin, bilenirsin,her hareketini,veya hareketsizliğini sebep,neden sayarsın. Ve indirirsin sağ yumruğunu sol gözüne....Ve de sonradan seversin.... “En iyi dostluklar kavgayla başlar misalleri” “Attırma tepemin tasını” “Sağlam adamsın be koçum”....... Ve de,şairden: “Kuleden,kuleden, Top atıldı kuleden Yapamazdım kimseye Sensin beni kuleden” Yada “Tepelerim Kar kışta tepelerim Yıkıl ulan karşımdan Kafayı bozdum,tepelerim” Miladı eskiye dayanan sırt sıvazlamalar! Değerin (+) sonsuz..... Dokunmasınlar yakarım... Doğru!!! Yada aaaa deniz!!! İçinde balık var mı? Ben köyden yarın geldim.....! Ya balık ne? Atalarımızdan öğrendik ya! Biz bilmeyiz Hanımım böyükler bilir!!!! Nasihat etme! Kalabalık etme! Tavassut etme! Gölge etme! Başka ihsan etme! İhsan kim?????? Daha çok zamanın var! Öğreneceksiiiiinnnnnnn!!!!!!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © MUHAMMET KEMALOĞLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |