Hiçbir kış sonsuza dek sürmüyor, hiçbir ilkbahar uğramadan geçmiyor. -Hal Borland |
|
||||||||||
|
Yanakların kırmızı nar Dudakların kiraza benzerdi salkım söğüt gibiydi saçların Odamın en güzel yerinde Eşsiz bir bahçeydi resmin. Arada göz kırpardın Seni düşündüğümü anladığında Yok şimdi içimde yaşamın sevdası Bir başıbozukluk yüreğimde Acı Bir tebessüm dudaklarımda Yalnızlık belası kor bir yara Yitip giden yılların gerisinde Oysa çok bekledim geirsin diye Kapı eşiğinde duyduğun en ufak ses Bir ayak sesi bir hışırtı Nasılda çarpardı kalbim bir bilsen Küçük kedicik gibi Zamanla sesler büyüsede sen hiç gelmedin bense kulağım kapı kirişte ne çok bekledim gelecek ayak seslerini Günlerce çıkmadım odamdan Müebbet mahkum gibi Pencerede gözlerim hep güneşi bekledim Yalnızlık yanıbaşımda kor bir bela Birkaç teselli birkaç geveze laf O bile seni bekledi Zaman eniyi dosttu derlerdi En iyi dostumda terketti Şimdi zamanın durduğu bir noktada Kendimle başbaşayım Ufkunda sonbaharın, Yeni zamanda yeni bir ufuktayım Resmin yine başucumda Göz kırpmaktasın yine alayla Değilsin farkında Birkaç damla gözyaşın yanaklarında Ağlıyorsun direncime bilinçsiz Ben yine odamda hep kapı yanında eşikte Gelen giden ayak sesleri bitimsiz Gün doğuyor penceremdem her sabah Kör dipsiz kuyularda tutsak yıldız Artık gökyüzünde özgür Resmin yine başucumda Ve her sabah Günaydın diyerek Uyandırıyorsun Ve içten bir öpücük yanaklarımda Yok o kadar kolay değil bu Yüreklilik Bunca yol bunca zamanın emeği Yaşanmış bunca acının eseri Farkındayım yalnızlığımın artık Ne senin gelişin ne benim gidişim Yaşanacak bir sevginin düeti Resmin yine başucumda Hiç indirmedim biliyorsun Seni bu kadar bekleyeceğimi Seni bu kadar çıkarsız seveceğimi Sende bilemedin Ben yine herzamanki benim Yalnız bir zaman farkıyla Deniz mavi rüzgar hırçın martılar özgür deli yüreğim şimdi çok asi Seni bir ömür bekledim beklerim Geleceksen eğer yüreğinle gel. ADS/Her hakkı gülüme aittir.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Derya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |