Ben bir kuşum; uçtum yuvadan... Artık ben nerede, eve dönme isteği nerede?.. -Leyla ve Mecnun, Fuzuli |
|
||||||||||
|
ne de güzelliğini umursadım oysa şimdi gözlerin, yüzün, ellerin tenin, bakışların, dalışların, kokun, dokunuşların, sarılışın, yatışın, gülüşün, yürüyüşün, sesin.... ve sesin, sen.... ya sen neredesin ya da ben ya da bu hayat o nerede yani şimdi sen ve sana dair.... yoksa herşey Talas'ta bir akşam vakti kaybolduğumuz zamanlara mı dair yoksa herşey suskunluğunun pençelerinde hapsolmış bir kumru mu yoksa herşey kilometrelerce uzaklıktaki bir sevginin kilometrelerce yakınlıktaki ayrılığın sentezinden doğan bir aşka mı dair ya da yoksa herşey bir hiç'e mi belirsizliğin gölgesinde yaşanan bir aşkın uzatmalarına mı zamansız sevişmelerde bir şiire bir şarkıya duyulan özlemle ve umudun artık beslenemez duygusuyla kapısına dayanıldığında arkası dönük bir Hoşçakal'la bir ütopyanın kollarında mı yaşayarak suskunluğunu soru işaretlerini ünlemlerini ve cevapsızlıklarını mı yoksa herşey telkinlere ve verilen sözlere yazılan şarkılara şiirlere kaybolan ve çalınan tüm zamanlara yaşamadıklarımıza yaşayamadılarımıza mı dair izin verdiğmizde kulaklarımıza bir şarkıya ve izin verdiğimizde tenlerimize selamlaşmalarına mı yoksa herşey kadınlığının arifesinde çoğalarak azalan bir dürtünün bakireliğinde soluksuz yaşanan tensel ve tinsel olan tüm oyunların günahkarlığına mı dair ya da sana bana mı dair ya da şu lanet olası kader'e mi "
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gökhan Yılmaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |