..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam hoştur, ölüm rahat ve huzurludur. Zor olan geçiştir. -Asimov
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Özlem Şiirleri > Gülay Atilay




28 Ocak 2005
Ümidim!!  
İçime sığmayan, benliğimden taşan sevgin var yüreğimde.

Gülay Atilay



:BEAC:
İçime sığmayan, benliğimden taşan sevgin var yüreğimde. Uzakta olsanda anılarla avunduğum, heran beynimde koşuşturup duran anılarla varolduğum o yüce sevgin var. Üzerinden dalgalanmalar geçsede, bazı zamanlar bastırıldığı sanılsada gerçek ve ölümsüz sevgin var taa... içimde. Kendimi ölüme yakın hissettiğimde, boşluğun tam ortasına düştüğümde, yediğim darbelerden kalkamaz hale geldiğimde, karanlıklarda yaşadığımda, bir kalem ve bir kağıtla ağladığımda, bana güç ve destek veren sevgin var yanımda.

En uzaktayken de en yakındayken de kavuruyor içimi sevgin.. Hiç bir zaman sakinleşmeyen aksine, aksine gittikçe büyüyen fırtınasın zihnimde, duygularımda, hayatımda.Sen gerçek aşkım, gerçek büyümsün benim.

Ben artık ben değilim.Tamamen seni yaşıyorum. Dışardan güçlü ve berrak gözüksemde aslında karmakarışık, bulanık ve sevginle zayıf düşmüş haldeyim. Sen varsın her yerde. Sürekli anılar var zihnimin içinde, gözlerim ise değil kapalıyken, açıkken bile o can alıcı bakışlarını görüyor. Dünyamda tek sen varsın tek başına....

Sonra birden 'hayır'lar 'olamaz'lar, 'olmamalı'lar geliyor aklıma, pürüzler hatalar, engeller geliyor önüme. Bütün bunlar yaralıyor. Neden sevgini dizginlemedin diyor. Ama tüm bunlara rağmen seviyorum diyorum, tüm zorluklar, tüm sıkıntılar, tüm sorunlara rağmen benim olmanı, ölene dek seni yaşamayı istiyorum seninle birlikte! ! ! . Bütün karşı çıkan sebeblere rağmen hissettiklerim değişmiyor. Bana en büyük mutluluk ve huzuru veren erkeğimsin, sevgilimsin. Hayatta hiçbir zaman olmadığı kadar azimliyim. Sana layık olabilmek, hakettiğine ulaşmana yardımcı olmak amacıyla; hayatta seni istediğim için ilk kez bu kadar hırslı, ilk kez bu kadar kararlıyım dönmemecesine. ilk kez düzen kurmayı planlıyorum kendimce hayata dair. Mutluluğa dair. Mutlu olup mutlu etmeğe dair.

Bunca darbeden sonra kötümser hayatımda bir ışıksın. Ben isteksizcede olsa ilerlerken yardım eden, önüme ışık tutan, aydınlıksın. Umudumu yitirdiğim bu kötümser hayatımda, seni görmek, seninle olmak, anılara daha özel ve güzellerini, ekleme umudunu büyüttüm içimde ve ona gözüm gibi bakıyorum. Bunun için herşeyi yoluna koyup bu uğurda yaşıyorum...

Gerçekten 'O' Sun.Hayatta herşeyimi paylaşmak istediğim, sevmek ve sevilmek istediğim, yaşanılabilinecek mutluluklar ön plana çıkınca vazgeçmek istemediğim, kaybetmekten korktuğum Sevgilimsin. Seni Seviyorum. Eğer ipuçları doğruysa seninde beni sevmenden, gurur duyuyorum. Umarım benim kadar çok seviyorsundur. Kendi hayatımdaki herşeyi ve senin hayatını paylaşmak istiyorum.Seni Seviyorum çünkü sen benim desteğimsin, aşkımsın, en doğru kararımsın, hırsımsın, umudumsun, ÜMİDİM'sin herşeyimsin, çünkü sen benim için 'O' SUN! ! ! Gel gittiği yere kadar yaşayalım.

SENİ ÇOK SEVİYORUM ÜMİDİM! ! !



Umarım sonsuza dek yaşatacağız 07/Şubat/2003 evlendik....



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın özlem şiirleri kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sana Geldim!
Badem Çiçekleri Zamansız Açar...
Inanmaktır Sevmek...
Kavuşmak istiyorum (şiir)
Vurulmak Istiyorum...
Gel Desen (şiir)
Bir Sonraki Güne...
Kal Diyebilseydin
Simsiyah Gecelerde
Ruhum Kanat Cırpıyor

Yazarın şiir ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ama Sen Unutulmazsın ki...
Sevmek İnanmaktır
Unutmak İstiyorum
Kar Tanesi
Terkettin ....
Sensin .......
Ölmeye Değil..

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Verdiğin Yürekle Sevdim [Öykü]
Sevmek [Öykü]
Söküp Atacağım [Öykü]


Gülay Atilay kimdir?

Ben gerçeğin tam ortasında yaşıyorum. Hayatı tanımaya çalışıyorum. Her anı dolu dolu yaşamaya çalıştığım için yaşamın içindeyim. Herşeyin farkında gibiyim. Yıllar öncesi gibi bakmıyorum yaşama. Yaşamayı keşfettim, dünyayı keşfettim, ruhumu ve en önemlisi kendimi keşfettim. Hırslardan, ihtiraslardan uzağım şimdi. Hatalara daha hoşgörülü bakıyorum. Yaşamımda güzel bir noktaya geldiğimi hissediyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Ümit Yaşar Oğuzcan,Can Yücel


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Gülay Atilay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.