Aşık olmayan âdem / Benzer yemişsiz ağaca. -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
Bir şeyleri birbirimize anlatamıyoruz galiba. Ne olurdu sanki oturup bunları konuşabilsek. Senin gizliliğine saygı göstermeyeceğimden mi korkuyorsun acaba? Belki şunu kavrayamadın. Sen benim canımsın. Sana nasıl zarar verebilirim. Seni bir başkasının yanında zor duruma düşürmek isteyebilir miyim? Bu şekilde davranmanla hem kendine hem de bana işkence ediyorsun. Neden duygularına bir zincir vuruyorsun? Neden gerçekleri haykırmıyorsun? Neden sende beni sevdiğini söylemekten korkuyorsun? Konuşmamakla bu sevda bitebilir mi sanıyorsun? Seni ne kadar sevdiğimi ve seni unutamadığımı biliyorsun. Fakat ısrarla bunu görmezden gelip bunu bilmiyor gibi davranıyorsun. Basit ve çocukça bir sevgi değil ki bu. Uğruna pek çok fedakarlıkların ve acıların çekildiği bir sevda. Sürekli gözyaşının döküldüğü bir sevda. Her ne kadar anlamasan da. Ya da görmezden gelerek kaçmaya çalışsan da. Senden sevgime karşılık beklemiyorum. Yalnızca bir şey istiyorum. En azından bu sevgime saygı duymanı ve yüreğime hançer gibi saplanan sözleri bana yazmamanı istiyorum. Ben seni yüreğimin levhasına kazıdım. Bir daha silinmemek üzere. Ne yaparsan yap yüreğimdeki bu yazıyı silemeyeceksin. Senden sadece saygı duymanı istiyorum. Sevgime karşılık beklemiyorum. Bir kerecik olsun yüreğinin sesini dinle ve öyle karar ver. Ömrüm boyunca böyle bir hayal kırıklığı yaşamamıştım. Beni öylesine yalnız ve tek başına bıraktın ki. Neler yaşadığımı bir bilebilsen. Yaşam hiç bu kadar zor olmamıştı. Hiçbir şey bu kadar dayanılmaz olmamıştı. Kimsenin böyle bir acı yaşamasını istemem. Günler hep gözyaşı ve keder ile geçiyor. Sensiz geçen her saniye dayanılmaz acılarla dolu. Bitirdiğin için mutlu olursun umarım. Perişan durumumu görüp de başını yastığa rahat koyabiliyorsan, sana mutluluklar dilemekten başka bir şey gelmiyor elimden. Umarım mutlusundur.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hakan AKTAŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |