Sanat doğaya eklenmiş insandır. -Bacon |
|
||||||||||
|
boş bir sinema salonu gibiydi yaşantımız; kırk bir bin kere de olsa yine aynı filmi oynayan oyun mutsuz, oyuncu mutsuz, perde mutsuz... kesif bir kan kokusu yayılmış toprağa fahişelerin de sevdası mı olur hiç demeyin sakın! demeyin sakın görmedik gözlerinin dibini, suyunu alan mutsuz, satan mutsuz, satılan mutsuz... kesif bir kan kokusu yayılmış toprağa soğuk suya hiç dayanamaz, kısılmış sesi yine şehrin yine kaldırımlar buz kesmiş, titrek evlerin lambaları sokak mutusuz, evler mutsuz, ahali mutsuz... kesif bir kan kokusu yayılmış toprağa Değerli Selme Çergel eleştirilerinizi dörtgözle bekleyeceğim sevgilerimle Akın Arslan bana bir yabancı tercüme et ne olur; anlam kargaşası yaratmadan,sade,su gibi akan mutsuz, yabancı mutsuz, tercuman mutsuz... kesif bir kan kokusu yayılmış toprağa tuvaline akmış ressamındır renkli olan herşey, renkli olan herşey siyah, beyaz ve bir darbe de gri renkler mutsuz,ressam mutsuz,sanat mutsuz... kesif bir kan kokusu yayılmış toprağa zifiri karanlıkta kaybolmuşa sor, küçük mum alevini; korkunun umuda sarılış hikayesidir belki de karanlık mutsuz, alev mutsuz, kayıp mutsuz... kesif bir kan kokusu yayılmış toprağa sonunda bu da tükendi, bitti yaşam gibi en acımasız oldu bittilere vakit bırakmadan zaman mutsuz,ölen mutsuz,kalan mutsuz... kesif bir kan kokusu yayılmış toprağa bir kere de anlam beklemeyin yazılandan ne olur! yapmacıksız sevişsin içimle sözcüklerim bu gece harfler mutsuz, yazan mutsuz, okuyan mutsuz... kesif bir kan kokusu yayılmış toprağa.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © akın arslan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |