Her şey ancak sevgiyle satın alınabilmelidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Bütün çığlıkları gözyaşlarım Su dokunur yüreğime Tın tın Günlerim birbirinden uzak. Sayfalarım yırtık Her zamanda ölmek zor derlerdi Bu eylül bir başka iştiyakım var gitmeye. Hani yoksun Hani busun Ne uzaksın ne yakın. Senden sana söylediğim türküler yaslı dudaklarımda. Giderken baktım sadece. Yüreğimide aldın ,bana kalan yaşlarım. Geçmiş günler bir yumru boğazımda Hatıralar hiç yıllanmayan bir kevser Anlıycan buyum şimdilerde Anlıycan sensiz hiçim. Ve Durgunum bugün. Sana yazacağım bir mektuba mutluyum diye başlamayı ne çok isterdim.Oysa herşey yalan. Zamanın ayakseslerini dinliyorum.Ömrümden her düşen bir yaprağa bakarak iç geçiriyorum.Ne gideni geri getirebiliyor nede gelene hoş geldin diyebiliyorum.Yollar uzuyor,yazılar uzuyor,kalemler uzuyor.Duygularım düşüncelerim bir cenderede dökülüyor.Bir firak yaşıyorum ismi hayat denilen.Bin kere ölmekmiş ayrılığın adı.Doğru demişler. Kelimeler lal Bende sukut ağırlığı Merdivenler sayısız Bitmeli ama nerde. Sürgünümün sona ereceği uzak beldeler. Sokaklar sevda yanığım Sensizlik ağırlığım Hasretini rüzgar okşuyor. Biliyorum ki bunun sonu yok. Biliyorum ki sensizliğin ötesi yok. Saliseler saniyeler seneler Sensiz ne farkeder. İklimimde kar toplu yürüyüşler Ellerim ceplerimde gözlerim buğulu. Öyle uzak ki varlığın Öyle yakın ki hasretin Geçimişin şehrayinleri yaşanır sonbaharlarımda Tıpkı sen gibi Tıpkı biz gibi Ey benim sayham Ey benim ser-efrazım İliklerimde bakışların Bakışlarımda ölüm soğukluğum Artık uyumuyorum yakamozların arasında Gönüllü prangalarım Yarım bıraktığım sensiz yürüyüşlerim Gri ve siyah....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © MeRCaNDeDe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |