"Bazen bir mısra yaşamı değiştirir." -Kafka |
|
||||||||||
|
Hani o ilk yağmuru yağarda baharın şenlenir etraf -rengarenk- ya da ilk karını serpiştirmesi karın bembeyaz -saf- Öyle bir sevinç bürüdü ki içimi Seni öpmeye kıyamadım küçüğüm, Kollarımda sarmalayıp seni, parıldayan güneşle bir aydınlık sabahlarda seveyim, o gül yanaklarını yıldızlı gecelerde okşayayım istedim. Minicik ellerine yer bulamadım avuçlarımda... Belkide küçük olan benim ellerimdi Sığmadı ellerin. Sığdıramadım bir türlü! Nicedir özledim di seni Nicedir hasretinle yanardı bu yürek Nicedir sensizliğin acısıyla yaşadım Birden sustun..! Senin sessizliğinle uykuya büründü doğa Hani ilk yaprak düşer ya dalından soğuk bir sonbaharda Çiçekler solarda açmaz bir daha Kurur canlıya dair ne varsa Kurudum bende Kuruyan çiçekle, yeşille, maviyle bir Susuz kalmış bir çınar gibi Sevginden yoksun köksüz bir ağaçtım o vakit. Avuçlarımda ellerinin sıcak teri kaldı Islak avuçlarım ve kollarımda sıcak nefesin Öpmeye kıyamadığım gonca gülüm Öpmelere doyamadan seni, soldun! Bu kadar erken mi yitecekti bahar Onca umut ve başlamayan yarınlar Oysa... Sana verdiğim nice söz var şimdi yüreğimi kavuran ve gözümde bir damla yaş akmaya cesareti olmayan Sen , sen varsın yaşamımda ak bir adla yaşayan.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Naile DUMAN, YAŞAR., 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |