..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bu hafifçe kenara itilecek bir roman değil. Daha büyük bir şiddetle uzağa fırlatılmalıdır. -Dorothy Parker
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Yeraltı > Batur Can




29 Eylül 2005
Bir Nehir Misali  
Batur Can

:BAAI:
Seni kimseye anlatamam, kimseyle paylaşamam, yaşayamam sensiz, nefes alamam yokluğunda, gidersen eğer bir gün bitti der gidersen bil bu dünyada ben sadece seni seviyor olacağım. Cümleler bendeki seni anlatmaya yetmiyor. Ne yazsam boş ne yazsam anlamasız geliyor. Korkularınla, sevinçlerinle, hüznünle, hayatının en güzel günleriyle, mutluluğunla gel yanıma gel iyide kötüyü de paylaşalım beraber. Buralardan uzaklara gidersen eğer bir gün bensiz hiç bakma arkana görme ağlayan gözlerimi, duyma sesimi gitmen gerekiyorsa hiç bakma yüzüme git.. git ki içimizdeki acı içimizdeki adını koyamadığımız her neyse o bizi birbirimize daha çok bağlasın. Aslında gitmeni istemiyorum geceleri yalnız uyumayı sensiz yaşamayı istemiyorum. Ama gitmen gerekiyorsa nasılsa ben senin içindeyim yanındayım aklındayım beni silemezsin en içinden. Beni görmek için kafanı kaldır en yukarda ki yıldız var ya işte o benim ona bak çünkü bende bakıyor olacağım.. Beni özlediğin her anda, her canın acıdığında, her gözyaşına, her cümlende, her kelimende, sokaktaki her taşta, gülüşünde bile aklımdasın... Beni hiç düşünmüyor aklından hiç geçmiyorum dediğin anlarda seninle hayallerde buluşuyorum. İçimdeki çocuk artık sensiz çıkmıyor dışarı, oyun oynamak için seni bekliyor kızarsın diye soramıyor sen hadi diyince seviniyor ama gösteremiyor. Seninle olan her şey de sadece sen olduğun için yapıyorum bazen. Korkuyorum çekip gitmenden. Çünkü gücüm kalmadı geriye döndürmek için seni.. Hatalarımı affetmeni bekleyemem bir daha.. Yalnız kalmaktan sensiz kalmaktan çok korkuyorum.. Gidişlerin geliyor aklıma yalnız uyuduğum geceler.. Gözlerimden süzülen yaşları yazıyorum sana şimdi.. Yanında olsam başımı omzuna koyarım sen sıkı sıkı sarılırsın elimden tutar kulağıma benim o çok sevdiğim şarkını söylersin sonra sana seni sevdiğimi söylerim gözlerime bakar bende dersin..Sana sarılırım tekrar. Seni öyle çok özledim ki.. Her şeyi yaşamak neden? Seni yaşamak varken. Rastlantılar mı bizi bir araya getiren? Yoksa hayatın artık bizi birbirimizden uzak tuttuğu yetip bizi bir oyunla araya getirmesi mi? Her neyse de hayatın mı bir oyunu yoksa rastlantı mı? Hey aşk bu güzel kızı öyle çok seviyorum ki senin varlığın açıklanamasa da ben varlığına inandım. İnanmazdım ama inandım. Sevmek nasıl bir kutsal bir bağdır. Nasıl bir şey ki anlatmak için kelimeler yetmiyor. İnancım sensin artık. Sana inanıyorum senin doğruların doğrularım yanlışların yanlışlarım.
Seni her geçen gün ertesi günden biraz daha fazla tanıyorum. Tanıdıkça seni daha çok seviyorum. Seni sevmek başıma gelebilecek en güzel ceza. Bu cezayla bir ömür boyu hapis aldım senin kalbinde. Bir mahkumum kalbinde. Sonsuza kadar sürecek bir cezayla aşkla. Nereye gidersem gidim adını duyduğum anda gözlerimde oluşan o ışıltı, yüzümde belirlenen gülümse, sensizken içimdeki sıkıntı, göz yaşlarımda beni güldürmeyi başardığın an, kısaca kendi içimde seni yaşamak sonsuza kadar seninle olmak benimle her yere geliyor olman yalnızlığımız içinde beraber olmak.. Tüm benliğimizle birbirimize ait olmak. Korkusuz bir aşk bizimkisi. Korkularımı aldın benden yerine sevgini bıraktın. Yalnızlığımı aldın yerine seninle bir ömür boyu geçecek bir yaşam bıraktın.
Her şeyim oldun. Hayatım seninle anlam kazandı. Seninle paylaşıldı tüm yaşamım. Elimdeki sigarama ortak oldun. Önümde ki yemeğe. İçimdeki yalnızlığa,korkuya her şeyime ortak oldun. Beklentin olmadan benimle beraber başladın bu yola. Her şeyimle sana ait olduğum anda hiç pişman olmadım hiç pişman olmayacağım seninle başlayan bu yolculuğa.
O gülüşünü sakınma benden. Bir Nehir Misali akıp gitme hayatımdan..
Seni ne olursa olsun sonsuza kadar seveceğime, bu hayatın içindeki zorluklar ne olursa olsun hep seninle olacağıma, elini hiç bırakmayacağıma, gökte ki yıldızların hepsi bir bir yerinden ayrıldığında sadece seni sevdiğimi söyleyeceğime, ta ki Tanrı’mın beni bu dünyada tutması için bir sebep kalmayana kadar, sonsuza kadar sadece seni seveceğime, bir gün bile seni sevdiğimi söylemeden yatmayacağıma, seni sonsuza kadar kıskanacağıma, hayatında hep minik bir kedi olarak kalacağıma söz veriyorum...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Batur Can kimdir?

SEni Seviyorummmm Aşkımmm

Etkilendiği Yazarlar:
yok


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Batur Can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.