Roman yazmanın üç kuralı vardır. Ne yazık kimse bu kuralların neler olduğunu bilmiyor. -Somerset Maugham |
|
||||||||||
|
Yakamozu izleyerek çözmeye çalıştım hayatın sırrını. Oturduğum bankla,tuttuğum kalemle, kağıtla giderdim yalnızlığımı. Hayallerime eyvallah etmez oldum güneşin vedasıyla;bir elveda olmasada... Aya monte ettim dileklerimi;daimi olmasada... Kumsaldaki kumlar bedenime çarpınca anladım. Rüzgara karşı koymaya çalışırken kavradım. Güneş bir doğup bir batarken Umutsuzluktan kendi dizlerime kapanıp ağladım. Taşlaştım;kimseye acımadım Ve kendime bi tekmede ben attım. Gözyaşlarım kumsaldaki kum taneleri kadar değersizken bile Kendime hakim olamadım. Dün gece insanları farkettim. Işıkları uzaktan dünyaya kazık çakmaya çalıştıklarının tek kanıtıydı. Bedenleri tek emanetleriydi. Umuma açık hayatları tek dertleriydi. Bir kara deliğin içinde oldukları tek bildikleriydi. Kaderinde dediği gibi onlar emanetçiydi... Şimdi ne kıyıya yaklaşan tekne susturabilir hayatın çığlığını; denizi, Ne de insanların lanetlemesi. Kum taneleri acıtmayacak sadece benim bedenimi. Benden sonra geridekini,ondan sonrakini... Sonunda da bu günün bebeğini. Ruhum denizin bir parçası Ve unutuyorum tıpkı balıklar gibi yalnızlığıma,yazdıklarımı. Savruluyorum... Dalgalar nereye götürürse. Boğuluyorum Kara deliğin içinde...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Aylin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |