Geçmiş ölmedi. Henüz geçmedi bile. -William Faulkner |
|
||||||||||
|
Gece gelirim rüyalarına, Sadece geceleri gelirim yanına Sadece geceleri sarılırım sana Sadece geceleri öperim seni Unutma gece perisiyim ben Sadece geceleri hediyeler veririm sana Sadece geceleri yıldızları getiririm sana Sadece geceleri ağlatırım seni. Ve sadece geceleri giderim ben ölüme Hiç dönmemecesine Ve bu yüzden gelirim yanına, Sarılırım sana,öperim seni son kez,ağlatırım işte ben böyle geceleri.bu yüzden yıldızları getiririm sana Bana daha yakı ol diye Dedim ya ;gece perisiyim Yıldızlar benim evim. Öldüğümde de bana yakın ol diye Yıldızları getiririm sana işte. Unutma gece perisiyim ben Sadece geceleri giderim. İşte şimdi olduğu gibi gidiyorum ben. Geldim yanına ,sarıldım sana, Öptüm seni,hediyeler verdim, Yıldızları getirdim ve birazdan ağlarsın, Çünkü ben ölüme gidiyorum. Hiç dönmeyeceğim geriye Gündüz oluyor çünkü, Gündüzleri yaşayamam ben. Sen kendine en iyisi bir hayat perisi bul. Hayatın boyunca yanında olsun Ama şunu hiç unutma Bu gece perisi seni hep sevecek Bak ağlamaya başladın işte! Ölümdeyim artık ben Yıldızlar yanı başında Ölümde bile sendeyim ben BUNU ASLA UNUTMA!!!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ezo, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |