Dünyada insandan çok aptal var. -Heinrich Heine |
|
||||||||||
|
ben bir çocuğum; sevgi ve şevkate hasret kadınım; ilgiye, aşka aç insanım; anlamaya, anlaşılmaya muhtaç uzat tut elimi bırakma..! sana gereksinmem var çocuk! bu çığlıklar yılların birikimi bu susamışlık aşk'a,sevgiye... bulup yitirmek değil yiteni bulmak derdim! son nefesime değin yüreğimin derinliklerinde el ele göz göze diz dize onurlu ve saygın... birlikte yaşamak ve yaşatmak adına uzat tut elimi bırakma..! sen yüreğimde ki çocuk, delişmenim! dört mevsimi yaşadın mı hiç kendi içinde gecelerin yalnızlığında ağladın mı haykırdın mı isyanları hoyratça çalınmış hayatlara yandın mı incindi mi adalet duygun sahi, yaşanan haksızlıklara..! yaz sıcağında kışları yaşadın mı kıvrandın mı yalnızlığın ayazlarında her düşen yaprakta ayırdına vardın mı hüzünle baharın... yinede inandın mı ilkyazın güzelliğine... açan tomurcukları seyrettin mi baharın dallarında, rengarenk tabiatı... dinledin mi şarkı diye kuşların cıvıltısını..! mırıl mırıl bir kedinin tüylerini okşadın mı hiç dokundun mu tenine bir kadının yüreğini yasladın mı yüreğine sahi fısıldadın mı ona en güzel aşk sözlerini tutarken, sıcaklığı sardı mı elini aktı mı ılık ılık, damarlarında ki kan unutulmuşluklar diyarında uyandı mı o en güzel duygular... sarstı mı tepeden tırnağa depremler her yanını..! ah çocuk, ah deli mavim! son yazları yaşamak isterken devingen bahar gibi yüreğim yüreğinde elim elinde gözlerimde masum aydınlık ışıltılar... hayat bulacak bu can,canınla ancak! sen güzel insan uzat tut elimi bırakma, bırakma ne olur..!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Refika Doğan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |