İnsan melek olsaydı dünya cennet olurdu. -Tevfik Fikret |
|
||||||||||
|
Nice sevdalara tanıklık ettin En yüreklisine Kimi dinledin aşıkların anlattığı En acıklı hikayeleri Kimi zamanda akıtılan göz yaşlarını gördün Haykırırcasına isyanları işittin Ama hep sustun Hiç konuşmadın Anlatacak Nice hikayelerin Nice karanlık dalgalarda son bulan yaşamların ürpertisini Nice yitirilen ümitleri Sen hep izledin Bazen mutlu oldun Şahit olduğun sevdalara Dalgalarla sevişircesine dans ettin Bazen kızdın işittiklerine Gövdeni dövdürdün.. dalgalara köpük küpük Bazen yağmur fırtına oldu beraber ağladınız Kayıp giden mutluluklara Kim bilir kaç kere geldim yanına Kimi zaman El ele çıktım karşına Bazen de… yalnız sigaram ve ben Sene 6 yıl oldu demeli Gelmeyeli yanına Gene başımda sevda Gene yüreğimde yürek Gözlerimde bir başka göz Ama bu sefer farklı Kavak yelleri geçeli çook oldu . Hem bilir misin oda sana en az benim kadar vurgun Oda benim gibi hayallerini Düşlerini paylaşmış sessizce seninle İsterim ki şahitlik et sevgimize Bir de bizden dinle bu sevda hikayesini Birde bizim gözyaşlarımıza tanıklık et Rüyalarımıza gir sevişmelerimize ev sahipliği et Biliyorum birbirimizi çok iyi Tanıyoruz Çünkü ben sevmeyi biliyorum Ben emek vermeyi biliyorum Ben ondan uzak kalmanın acısını biliyorum İçim yanıyor Ama uzak durmayı bilemiyorum Çok acıtıyor Paylaşamam kimseyle sen den başka Bu aşkı bir sen varsın Geleceğim bir gün yanına Kim bilir Beklide benim içinde dans edersin Dalgalarla sevişircesine………..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ufuk ayverdi, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |