Materyalist bir dünyada yaşıyoruz, ve ben de materyalist bir kızım -Madonna |
|
||||||||||
|
Yüksek topuklar peşindesin Adaletsiz dünyanın, adaletsiz insanlarından olduğumuzu Sen hiç görmedin de, ben sonradan mı fark ettim Elimde yüreğim kanaviçe Hatalarımı, pişmanlıklarımı Acılarımı, kırgınlıklarımı işledim ince ince El emeği göz nuru sana verdim Belki hatıra saklarsın diye Etrafındakiler hep hayran sana Kalbinin temizliğinden saflığından emin Tutmadığın sözler altında ben ezilirken Nerdeydi herkese gösterdiğin o meşhur merhametin Halbuki hiç düşünmez misin Bu meydan gün gelir sana kalmaz Söylediğin tüm yalanlarla Ve taşıdığın onca günahla Yatacak yerin olmaz Önüne çıkan herkesi ezip Elindeki kıymık için ağlarken Kırdığın kalpler ayağına batmaz Çapkınlığın delikanlılık olduğunu Namert benliğinle anlatırken sen Basitliği içinde boğulduk zoraki sevgimizin. Kadınını el gözünde ufalarken, Dev aynasına bile sığmadı kucak açtığın güzellerin. Etrafında dost insan bildiklerin Sana layık masalar açıp donattılar Sundukları içki ve biraz farklı bilinç halleri. Onları benden daha çok koruman Hazırlayamadığımdan, Şöyle ortaya karışık zamane çıtırlarından. Sızlar mı gerçek aşıkların yürekleri Kahkahalar yükselirken rakı kokan ağızlarınızdan Benimse şimdi köpeklerim aç Kurumuş çiçeklerim Aynaya bakınca hatırladım Dün gece yine saçlarımı kesmişim Sen ise bir yerlerde uzun saçlar peşindesin Cebimde üç beş YTL Ve şekilsiz kısa saçlarımla Tek başıma bu koca evde Bilmiyorum neyin bedelini ödemekteyim ...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bahar Balci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |