640K bellek herkese yetmelidir. -Bill Gates, 1981 |
|
||||||||||
|
şimdi bir viraneye dönerim ben kimse toplayamaz ardın sıra sensizlikle yıkılan beni aslında gitmen koymuyor bana şu kalabalıkta yalnız bırakmanda başkası demen yakıyor canımı ufak çaplı bir cehennem gibi ben seni şu mubarek ekmek gibi sevdim beni kırdığında bile senle bütünleştim bu dünyada bir ben mi vardım aldatılacak oy ben öleyim insan bin kez ölmez derdim meğer yedekte bir canım daha varmış sen vurunca hissettim iki kişilik değil aşk dediğin ben sana sığamıyorsam yada sen bana........ bana gerek yok bu köhne yürekte gitmek istemezdim ama gurursuz da yaşanmıyor sen başkası dedikçe tepeme bir hüsran tırmanıyor ensemdeki sıcaklık öldürüyor hislerimi hiç bişi yetmeyecek bıraktığın yangını söndürmeye bütün tercih haklarını öldürüyor bu sözler bana tek seçenek kalıyor gitmek...... seni, benden alan insafsıza bırakmak ne acı değil mi sevdim sevildim derken kapının önüne konmak ah! ah! sana bir tokat vurmak vardı şimdi acizliğimden de değil acısı geçer diye yapamıyorum bir gün iki gün hadi bilemedin bir hafta bir bilsem yanağının hep kızarık kalacağını bir bilsem seven insanı aldatmanın acı bir mührü olacağını tereddüt etmeden kıyardım sana gel gör ki bunu bile yapmıyorum ben sana'' seni seviyorum '' diyorum vidanına kazınsın hiç olmayacak yerde ağla diye...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © BURAK, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |