Düşgücü güzelliği, adaleti, mutluluğu yaratır. -Pascal |
|
||||||||||
|
Bin defa, on bin defa gülmeyi. Bu akşam şehir kara bulandı, Gök kara yer beyaza boyandı. Sevgili gel hadi. Yağan karla birlikte gel. Ayırt etmek zorunda bırak seni kardan Rüzgarını aksettir yüzüme Gamzelerimi görmek istiyorsan Ve bıkmayacaksan gülüşümü görmekten gel. Dinlediğim şarkıların bir anlamı olsun İçtiğim çayın bir tadı Uykularımın bir huzuru olsun. Gel de anlatayım sana rüyalarımı Uzamış sürgünümü göstereyim sayfalar dolusu Bir adam gör gel de. Geceleri masa başı uykuları olan Bıkmadan, usanmadan bekleyen Ve umudunu yitirmeyen genci. Anlatayım sana yitirilmiş zamanın Acılar getirdiğini Ve avuçlarımdan kayıp giden Sevgilinin uzaklığını. Durmadan ufalttığın beni Ve senin uzak ülkelere gönderilişini Seni görmenin nasıl bir mutluluk olduğunu Sesini duymanın bahtiyarlığını yazayım şiirlerime. Gel de durdur hüznü yazan kalemimi Ve dindir karalanmaktan bıkmış kağıtların acısını Gel de geç kalınmışlığın acısını yaşama sakın. Kızılay’ da ‘ bir tek sen’ diye bağırışımı Ve konuşamadığımı hiçbir kadınla Sevemediğimi erkekçe İçimdeki çocuğu canlandır bir tek nefesinle Gamzeni göster bir tane de olsa. Sevgili gel de yıldızlarla konuşalım Bir yol alalım Ankara sokaklarında bu akşam. Bir kardan adam yapalım, adını ‘biz’ koyalım. Yağan kar dinmeden, ay terk etmeden Güneş gülümsemeden, İnsanlar uykularından dirilmeden gel. Vakit çok geç olmadan, İçimdeki çocuk ağlamadan ölümüme gel. Hadi Ankara’ ya kar yağıyor Gök kara, yer beyaza boyanıyor. Karlar erimeden, vazgeçmeden sevmekten gel... .
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © gökhan özgür, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |