Sevgi dünyadaki yaşam ırmağıdır. -Henry Ward Beecher |
|
||||||||||
|
Sadece kalbimde Dayanılmaz bir keder,derin bir hüzün,katlanılmaz bir acı var İşte senden kalan her şey bu sadece Ne bir sevgi sözü ne bir resim nede unutulmaz hatıralar var Bir masal gibi girdin hayatıma ve bir hayal gibi çekip gittin Yine sabah oluyor ve yine ufuktan batıyor güneş Değişen bir şey yok hayat aynı devam ediyor Sadece kalbimde Dayanılmaz bir keder,derin bir hüzün, katlanılmaz bir acı var Çiçekler yine aynı, sadece beni ilgilendirmiyor Yağmurda yağıyor bazen ama inan ıslatmıyor Hele de el ele gördüğüm sevgililer hiçbir şey ifade etmiyor Şarkılarda artık bir anlam aramıyorum öylesine dinliyorum Dediğim gibi her şeyi sildim hayatımdan Kaldığım yerden devam ediyorum Sahi kaldığım yer neresi onu da bilmiyorum Dedim ya her şey ifadesiz hayatımda her şey anlamsız Aslında böyle değildim bilirsin Boş vermişliği sen öğrettin sen öğrettin değer vermemeyi Bendeki tek fark, ben artık hayatıma da önem vermiyorum Dediğim gibi her şey boş ve anlamsız Boş boş geziyorum sokaklarda biliyor musun artık gülmüyorum da Serseriliğimde kalmadı,bende kalan ne artık onu da bilmiyorum Bildiğim tek gerçek Sadece kalbimde Dayanılmaz bir keder,derin bir hüzün,katlanılmaz bir acı var...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Tülay AKSU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |