..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsan kendini bilmeli. Gerçeği keşfetmeye yaramasa da, yaşamayı öğretiyor. Ve bundan daha güzel birşey yok. -Pascal
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > mustafa ben




9 Ocak 2007
"Yaz Sabahı Fragmanı"  
mustafa ben
Mutluyum bu sabah. Kendi karanlığımda kaybolduğum geceden sonra o yarı açık buğulu gözlerle karşıladığım sabahım ve penceremden elimi uzatıp da dokunduğum ılık rüzgarım var yanıbaşımda.


:AGGC:
Mutluyum bu sabah. Kendi karanlığımda kaybolduğum geceden sonra o yarı açık buğulu gözlerle karşıladığım sabahım ve penceremden elimi uzatıp da dokunduğum ılık rüzgarım var yanıbaşımda. Küçük adımlarla ses çıkarmadan gelip günaydın diyen güneşle yapıyorum kahvaltımı. Hepsini seviyorum. İçim içime sığmayacak kadar büyük olmasa da mutluluğum, barışığım yalnızlığımla… çünkü hepsi benim seçimim…Üzerimdeki beyaz tişörtüm, odamda soluduğum leylak kokusu, dinlediğim müzik benim seçimim. Duvarlarım mavi renkte ve koltuğum görmek istediğim yerde. Elimde duran içki, ayakkabımın markası, buzdolabımdaki yiyecekler, kafesimdeki kuşun adı, minderlerin şekli, duvarımdaki posterler, terliklerim, telefonumda çalan melodi, yastığımın kılıfı, masamın örtüsü, saçımın şekli, pijamalarım…her şey benim bu evde, her şey istediğim yerde. mutfaktaki çöp, yerde duran kağıtlar, darmadağın bıraktığım yatağım ve ödemediğim faturalarım. hepsi benim seçimim.. okuduğum yazıları, dinlediğim şarkıları, ağladığım anları paylaştığım sığınağım evim. Yinede bir tekne gibi, büyük metal yuvarlağa atılan halata rağmen sallanıyorum düşünerek. düşünmeyi seviyorum. belkide düşündüğüm siyah-beyaz öykülerde yazılan yazıların, çizilen şekillerin kucağında bıraktığım gelecek avuntuları...nerede bıraktığımı hatırlamakta zorlandığım bencillik duygusu... yada yeni kaybettiğim sevebilme arzusu… kaderci olmak gerekiyor belkide ama ozaman da ruhum küser diye korkuyorum…
Düşlerimi peltek bi dille bulanık gözlerle ve çok uzaktan gelen seslerle tozlu raflara kaldırıyorum bi süreliğine… uzanılmayacak kadar yükseğemi bilemiyorum. ama öyleki zıplamam gerekecek gelecekte ona doğru uzanıp tutmak için, çünkü biliyorum bugünkü kadar kolay olmayacak yetişmesi…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
"Duvar Kağıdım, Yüzü Solgun Beyaz Tenli Dilber"
"Menemen Tadında Bir Sabah"

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kirli - Tatlı Şeyler
Atatürk

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
"Yüzgeci Kırık Güercin, Kanadı Beyaz Balık" [Öykü]


mustafa ben kimdir?

okuduğunuzu anladığınız kadar anlaşılın. en zoru anlatmak. . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © mustafa ben, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.