Hata! Klavye bağlı değil. Devam etmek için F11'e basın... |
|
||||||||||
|
senin arkadaşların onlar. üstündeki gökyüzü senin... Az önce içine çektiğin oksijen kim bilir hangi ağacın mahareti. bastığın toprağa hâkim sensin. gittiğin hedefi sen biçimlendirdin. Çevrene bak. Gözlerini kapadığında yok olmayacak hiçbir şey yok. her şaka senin düşündüğün kadar komik her kadın senin beğendiğin kadar güzel. seninle başlayıp seninle biten bir hayattır yaşadığın. Ama her seçimde bir keşke vardır oğlum. Her sağa dönen, sola sapmadığı için üzgün. ‘Seviyor’u bir yaprak farkla kaçırır, papatya falı mağdurları... kendini görmek için baktığın camekânların arkasında sana bakıyor insanlar. ve sen kendini görmek için baktıkça göremeyeceksin onları. her seçimde bir keşke vardır. cenneti seçenin aklında cehennem mızrakları... denizi seçenlerin aklında okyanuslar... yalnız kalmayı seçenlerin aklında sevişmek sevişmeyi seçenlerin aklında uykuya dalabilmek hiçbir uzvu uyuşturmadan... çevrendeki insanlara bak. her biri biraz sana benziyor. uzaklaştıkça güzelleşiyor imkânsızlaştıkça daha hoş kokuyor arkasını döndükçe daha ıslak oluyor dudakları herkesin. her seçimde bir keşke vardır oğlum çünkü hayaller, hayatın kendisinden daha güzeldir.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Anıl Yaman, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |