"Kirazlar ve dutların tadını çocuklar ve serçelerden sor." -Goethe |
|
||||||||||
|
19.37 ~ Beyazlar İçinde ~ Tek hayalim şimdiler de ölmekti sanki Gömülmek beyazlar için de o soğuk kara toprağa Dalmak artık hiç gözlerimi açmadan rüyalara Bana sakın üzülmeyin Üzülmeyin derdim olmıycak Kalbim kanamıycak yada yarim için hergün aglamıycam oralarda Çok mutluyum şimdi Giydim beyaz kıyafetimi bu sefer ağlayan ben degilim Beni seven üç beş kişi Beyazlar içinde yatırdılar beni Ağlayanlar vardı hıçkıranlar En çokta orada bir annenin çocuğuna feryadı yankılanıyordu Sesini duyurmaya çalışıyordu Annem ardı ardına Örtün diyordu örtün üşümesin kınalı kuzum Evet dinlediler annemi örtüler üstümü Şimdi yüreğim Bir anda bir ana bir baba belkide kalbimde sakladığım Kimseye söylemediğim İmkansız aşkın sıcaklığı sarmıştı bedenimi Üstüm örtüldü Binbir çiçek yayıldı yeni yatağıma Evet Huzurluyum şimdi Herkez o gün için sonkez elledi toprağımı Sarıldılar ağladılar Ama yanlızım ben şimdi burada hava çok ama çok karanlık Akbabalar çökmüştü yeni dünyama O an sana haykırdım SENİ SEVİYORUM Ama beni duymadın duyamazdın da Zaten senin tamin edemiyeceğin kadar çok çok Uzaklardayım şimdi Evet söylüyorum tek pişmanlığım sana aşığım diyemedim Hep engel çıktı belkide engellendim Ama bundan sonra bu iki sözcüğü İbadetim sayarım sana yemin ederim... Şimdi özgürce bağırıyorum adını söylüyorum Sana aşığım bak diyebiliyorum Eğer birgün aklına gelirsem gel gözbebeğim Senin akan gözyaşlarını silecek olan bir tek benim Bir insanın ruhu bedeninden çıkabilir ama Kalbinden sevdiğinin hırçın gözleri ASLA... ~ Ceren AKAY ~
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ceren akay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |