"Anka kuşu gibi yalnızlığı adet edin! Öyle hareket et ki, adın daima dillerde dolaşsın ama seni görmek olanaksız olsun." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
Günah mayınlarına basıp Sakatladığın ruhunun Engelli doğasıyla Ötelere varılmazdı Senle çıkılmazdı yola Yürüyemiyordun bile Yaşamın labirentinde Sadece hazla sulandırıp varlığını Akıtıyordun hiçliğin lağımlarına Kayıp senin yazgın Kronik depresyon adın Sapkınlıkla savunduğunda kendini Acımasız yargıçlara Uç tadları yudumlayan Marjinal bir kadın Mutsuzluğu yağmalayan Kalpleri hırpalayan Kimyayı sindiren Çakal ruhlardan tiksinip Cesedine tükürüp Boşluğunu harfiyatla doldurmaktan Enkaz altındaki kalbini Sıcak bir yuvaya çevirecek Sevgiyle ısıtan Bir erkek protez aramaya başladın Felçli bacaklarına Gözlerinden suçluluk sağanakları yağdırıp Günahlarında boğulmaya başlayınca Çırpınarak Güzelliğin yetmiyordu Yükünü hafifletmeye Seni taşıyanların Kendi ağırlıkları birde römorkta senin çöplerin Çabuk geliyordu yorgunluk Kaygıların terlettiği kalplere Çapulcu kitlelerin ellerinde çomaklar Deşiliyordu pisliğin Havada metan kokusu Patlıyordu öfkeler üzerine Ve hiçbir yürek yetmiyordu Seni sindirmeye Mide bulantısıyla Taşımaya ötelere Canlanmak için canvermek gerekiyordu Ölmüyordu bir türlü geçmişin Tutarsızlıklarınla Teneffüs ediyordun kesik kesik İki yaşam arasında gelip gidip İçindeki kayıp şehirde dolanan Benim sakat meleğim Yetmedi örtmeye günahlarını Dayanılmaz güzelliğin...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © nuhfel kartal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |