"Bazen bir mısra yaşamı değiştirir." -Kafka |
|
||||||||||
|
Lakin şaşırtıcı olan yaşım henüz birbuçuk yaşımdayım Küçücük bebeğim yanıyorum ağlıyorum canım babamın kucağındayım Bahçemizin çitleri uzantısında bir ileri bir geri Acımdan serinletilmeye çalışılmaktayım of çok acıyor canım Katılırcasına ağlıyorum kaynar su dolu kazandan yandım Izdırap yüklü yaşantım böyle başladı tatlıdır canım Şu an sanki o anı yaşıyorum kahroluşlardayım Ilık rüzgarlar okşasın istemiştim bal renkli saçlarımı Mutluluklar istemiştim anacığım sarsın minicik bedenimle beni Acımın çokluğundandır belki sevilmediğimden neredeydi benim annem Neden yalnızdım kaynar kazanla oynadığımı sanır iken Niçin görmedim hiç onu birbuçuk yaşımdan sonra Elem doluydum niçin annemin kucağında değildim ben Maaleseflerim başlamıştı maalesef bu böyle devam edecekti Benim altımı bağlayıp bezlerimi yıkadı hiç yakınmadı Analık babalık edip hem işine gücüne baktı Böyle neden yaptığıysa annemin yanlış acımasız davranışlarıydı Annemden ayrıldıldığımda yanı başımda can babaannem vardı Muhabbetli bir ortamda bulmuştum kendimi sanki anamdı. Kara yaslara büründü yine içim canım kardeşim Anamın karnında idi o ayrıldıklarında anam babam Rüya gibi yaşam annem babam yok oldu kardeşim Dün gibi hatırlarım kalbinin üzerindeki kara benlim Erişti annem ile yetişti özlemi babamızdı gideremezdim Şimdi biliyorum baba sevgisinin yerinin dolmadığını bildim İyi dürüsttü yakışıklı kardeşim onu çok severdim Maalesef onu da on iki eylülde kaybettim. Allahtan tesadüf aynı idi analığım ile adımız Ne korkular yaşattı küçücük bedenime ruhuma cadaloz Anne lafı ağzımdan çıkmadı ona tam zıddız Layık olamadı yazık o da babamın varlığına Izdırapları sürdürdü bana babaanneme babama yine ayrılık Ğümledi hayatımız bana edilen işkencelerden bittim ben Ilıcık minicik ben üç yaşımda iken zalim Müfide analığım tarafından kuyuya atılacak oldum yalnızken. İyilik ve kah acıyla geçen uzun zamanda Kavrulurken kendi halimde ben kardeşim olmuştu yeniden İyi dedim sevindim o zaman hemen görmeliydim Kara kuru suratsız bir kız gördüm sonunda Ilıman bir yaklaşımı yoktu ablasına hiç buzlaştım Zira aynı annesiydi besisi de oldukca iyiydi İyi olmayan onların dolaplarında kıymalar kokar çürürdü Koca ninem yani babaannemle benim aşımız kıtlamaydı İhtiyar nineciğim muhakkak yemeği güzel yapmasını bilirdi Eski zaman kadınıydı idareliydi akılda zaten alimdi Riyaziyesi iyi olduğundan aybaşını muhtaç düşmeden getirirdik Kendisi ilk okul müstahdemliğinden emekliydi eli kolu.. Elini sonuna dek şişik ve sarılı gördüm. Kendimi yedim buna ben hep çok üzüldüm Kırık değildi çıkıktı öyle de kaldı yaptıramadı Aradan bir yıl geçince bir erkek kardeş.. Rahatlık bu yine bir kız kardeş daha Daha ilk anda onunla içimiz ılıştı gülüştü Ey Allahım demem gereken şükürdür kardeşim minicikken felçlendi Şekerlerden tatlı kız artık ölene kadar yatalaktı Doktorlar dualar kar etmedi o iyi olmadı Acı çekmiş cennet kuşum ölürken acep nedendi Hayatımın yanında değildim sonunda yüzü aynı bendi Allahım yanıyor içim acılarla biliyorum Takdiri-İlahindendi. Ben canım babaannemi annem bildim çok sevdim Anne sıcaklığını anne şevkatini onunla yüreğime sindirdim Bembeyaz ay`ım oldu gönlüme hep güzellikler doldurdu Ah yeri doldurulamayanım ah özleminle yanıp kavrulduğum Anneciğim benim canım anneciğim sana nasıl hasretim Nasıl bensiz duramazdın hep ellerindeydi ellerim anneciğim Nafile ben artık sensizliğin şevkatsizliğine şerliğine dayanamıyacağım Eğer bana ihtiyacı olan canlarım olmasaydı yalvarırdım Mutlak hakime yüce Allahıma beni al yanına.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Müfide Decdeli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |